zaterdag 29 september 2012

Give away…….



In navolging van de 100 likes op Face-book gaan we nog meer weggeven. En wel een mooie natuurlijke krans. Die krans gaat er niet alleen twee keer uit bij 300 likes op facebook maar ook bij 200 volgers hier op dit blog, dus zorg dat iedereen zich aanmeld zodat de krans snel bij een van jullie thuis hangt. En om het nog leuker te maken doen we er ook een als er 250 volgers zijn. Degene die nu al volger zijn maken dus twee keer kans op die mooie krans.


give away

Aankomende week komt het leuke nieuws dat je niet wilt missen, dusss…….
Houd ons in de gaten, en volg, like en deel…….
Groet Lia.

33 opmerkingen:

  1. wat leuk lia er zijn wel 3 redenen om mee te doen .
    mooie krans ,mooie winkel ,mooie blog :)
    ik zeg het voort de link staat op mijn blog.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is wel een plaatje van een krans! Ik doe graag mee hoor!

    Fijn weekend, Lia! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtigerd, past helemaal op mijn 'luikje' in het halletje waar de zomerkrans eigenlijk wel ingewisseld mag worden voor deze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie krans, die wil iedereen wel winnen, wat ziet het er toch prachtig uit.
    Ik zal een link op mijn blog zetten.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee.
    Vind het een hele mooie leuke krans.
    Zet gelijk een link om mijn blog.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige krans. Houd wel van zo'n verrassing! Goed weekend, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige krans zo natuurlijk, ook ik doe heel graag mee....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gewoon, ik zou graag meedoen om dit juweeltje te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie wil er nou niet zo'n mooie Give Away winnen... Ik zeg; Delen!!!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja prachtige krans .....wie wil die nou niet winnen ...
    Nou bij mij zou die ook heel mooi staan hoor haha!
    Ik heb Seizoen en Steil gedeeld op mijn FB
    Mag ook hè ?
    Fijn. Weekend
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb me maar weer aangemeld...want ik was geen volger...raar he???...ik doe graag mee......mooie krans !!..liefs Ria...x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige krans, ik wil heel graag mee doen, helaas heb ik geen blog maar ik hoop dat dat niet erg is!
    vr groeten, Yentl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag doe ik mee met de give away. Een mooie krans waar voor veel mensen een mooi plekje in hun huis zullen weten.
    Ik ook, zie het al voor me waar hij kan hangen.
    Succes met jullie mooie blog en mooie winkel.

    Vriendelijke groet,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, die laat ik mijn neus niet voorbij gaan........toppie!!! Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! Ik heb direct het linkje op mijn blog geplaatst.
    Mooie winkel hoor maar ook prachtige foto's. M'n complimenten.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige krans en mooi blog. Ik ben ook volger van je geworden en ga je nu regelmaatig lezen. ook wil ik meedingen naar de give away. Fijn weekend nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat jammer nou he Lia,dat ik maar een kijker ben.

    Maar je kunt niet alles hebben he.

    Fijn weekend van Diny.

    En ik ga zeker is kijken bij die mooie winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wow ! Wat een pracht van een krans.
    Ik denk dat ik nu toch wel een keertje mee doe,met een Give Away.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze volger weet al best een paar plekken waar zo'n krans prachtig tot z'n recht komt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige krans, die de herfst nog eens extra benadrukt. Ik doe graag mee...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Via via kwam op op je blog. Prachtig, creatief op een natuurlijke manier.

    De link staat op mijn blog.
    boterbloembrocante.blogspot.com

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kheb nog wel een mooi plekje voor deze mooie krans hoor, dus doe ook wel graag mee :-)
    zal een linkje op de blog plaatsen
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee voor een poging om te krans bij mij aan de muur te zien hangen.
    Ik hoop binnenkort ook in de winkel te komen,onze dochter is afgelopen vrijdag getrouwd en is gaan wonen in de Betuwe.
    Het is een dorp verder dus dichtbij.

    groet Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Ik had me al eerder opgegeven als volger,maar is nu verdwenen.

    Maar ik bezoek deze pracht winkel toch al.

    groet

    Danielle



    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze is ook al zo mooi, ben heel benieuwd waar die terecht zal komen. Enne, dat leuke nieuws, kom maar op...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lia,
    Ik heb zelf geen blog maar volg je altijd trouw. Wat een prachtige krans zeg.
    Ik kan niet meedingen, maar ik ga proberen om zelf een mooie krans te maken.
    Veel lieve groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw deze is wel heel erg mooi. Die zou hier perfect passen. Ik doe graag mee Lia.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik meld me ook graag aan....
    Wat een beauty.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie natuurlijke krans, prachtig.

    Tja, ik volg je blog en facebook....

    En dat doe ik met veel plezier.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een prachtige krans dus ik doe graag mee. Ik zal jullie ook op facebook eens gaan zoeken. Groeten Anna Marie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi allemaal!
    Tjonge wat een inspiratie.

    Natuurlijk doe ik graag mee voor zo'n superkrans...

    Groet van Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och ik zie dat ik giga achterloop met jou blog ,wat ga je snel !
    Leuke give-away ,daar doen we graag aan mee ,ik zet m op mn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie weblog.
    En een leuke krans, ik doe dan ook graag mee.
    Ik ben gelijk maar volger geworden en like op FB geplaatst.
    Groetjes,
    Nelleke
    (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia