donderdag 20 september 2012

Welkom..

 

Op dit blog van Seizoen & Stijl.

Seizoen_en_Stijl_029

Jullie hebben al kunnen lezen hoe ik hier terecht kom, en nu ga ik je vertellen wat je hier allemaal aantreft. In deze eerste post ga ik jullie wat van de winkel laten zien. De winkel heeft 500m2 met meubels en woonaccessoires, maar ook bloemen en takken voor ieder seizoen. De meubels en woonaccessoires bestaan voor het grootste deel uit de HOFFZ collectie. Die jullie allemaal wel kennen. Je kunt hier o.a ook terecht voor de kalkverf van Carte Colori, prachtige linnen voor gordijnen, lampen van Tierlantijn maar ook voor kleur- en interieuradvies.

 

seizoen--stijl-017_thumb3

seizoen--stijl-018_thumb2

seizoen--stijl-009_thumb2 seizoen--stijl-012_thumb2

Dit is slechts een kleine impressie van wat je in de winkel aantreft. Overal zijn leuke kamers en stijlhoekjes gecreëerd met natuurlijk ook de bloemen kransen en takken die ze verkoopt. Steeds wisselend, want ieder Seizoen heeft z’n stijl…

 

seizoen--stijl-003_thumb3

seizoen--stijl-058_thumb3

Je voelt je zeer welkom in de winkel. Jose en haar verkoopmedewerksters zijn heel vriendelijk en gastvrij, en dat voel je als je de winkel instapt en de gastvrijheid word aangevuld met de vele plankjes lekkernijen en schalen noten die door de hele winkel staan.

En dan de bloemenafdeling…..

 

seizoen--stijl-045_thumb2

De losse snijbloemen en de gemaakte boeketten staan allemaal in mooie stenen potten en kruiken. Ieder gewenst boeket kan gemaakt worden voor iedere portemonnee.

 

seizoen--stijl-051_thumb11

Wat kunnen jullie hier verder verwachten…. Het is de bedoeling dat jullie hier steeds kunnen zien dat er nieuwe spullen in de winkel geplaatst worden, of even wat extra aandacht voor bepaalde items. Maar af en toe word er ook een blik geworpen in een van de huizen die gestyled is door Seizoen & Stijl. En verder kun je op de hoogte blijven door middel van de nieuwsbrief.

De volgende post die ik ga maken mag je absoluut niet missen. Want ik ken jullie en weet dat jullie dat allemaal graag doen. Ik houd nog heel even de spanning vast en geef jullie de kans om volger van dit blog te worden zodat je niets mist, of like Seizoen & Stijl op fb, waar je dit mooie herfstboeket kunt winnen.

 

boeket


Tot de volgende post
Groet Lia

59 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke blog.... ik ben een volger... haha
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TOPPPP helemaal mijn ding dit !! echt superleuk.
    En jekkes....ja dat gaat over dat het zover weg zit, Ochten ... :-( maar de tank vol en dan komen we ook daar wel, haha
    Ga ik ook zeker doen !!

    Bedankt voor je mooie nieuwe Blog.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk Lia!! ik ga je ook op dit blog graag volgen en hoop de winkel eens in het echt te bezoeken, ik zie al veel leuke dingen!!

    veel succes!!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig Lia deze prachtige blog zo inspirerend en leuk om op de hoogte te blijven gefeliciteerd met je inzet voor Seizoen&Stijl .
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige zaak en wat leuk dat jij daar voor een blog gaat schrijven. Mocht ik eens in die buurt zijn, dan kom ik graag even binnen.
    Heel veel succes, Lia en plezier in het maken van de mooie foto's!

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er super uitttt lia mijn compliment ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat ziet het er mooi uit zeg.

    Complimenten voor de winkel en José
    Maar ook aan jou Lia om alles in zo'n sfeervolle setting te plaatsen.
    Ben direct volger geworden en kijk al uit naar de volgende post.
    Liefs,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi lia wat zal die winkel blij zijn met jou want wat ziet de blog er geweldig uit .
    die foto's wauw en vooral die van de banner vind ik erg mooi .
    en de winkel is ook wel de moeite waard om een keer naar toe te gaan zeg prachtig.

    ik ga deze blog natuurlijk volgen .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,

    in een woord GEWELDIG!!
    Ik moet daar binnenkort toch echt een bezoekje gaan brengen...

    Ben zeer benieuwd naar de volgende post!

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst mijn complimenten aan jou Lia, wat heb je er een stijlvolle Blog van gemaakt met een schitterende Headerfoto.
    Wat een prachtige winkel. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag mag komen. Als ik er ooit in de buurt ben ga ik zeker langs.
    En natuurlijk ga ik dit woonplezier volgen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige winkel en wat een mooie foto's!
    Ik snap je passie voor deze winkel helemaal!

    heel veel succes met je nieuwe blog,

    Lieve groet
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettende mooie blog, maar ik had ook niet anders verwacht van jou Lia, je weet dat ik je stilletjes volg, maar ik kon het niet laten om nu een berichtje achter te laten Groetjes Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooh wat prachtig dat hout ik ben verliefd! hihi Natuurlijk ik wordt volger Wat een prachtige winkel is dit zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lia,inderdaad geweldig, en ben ik blij dat ik niet zover woon.heerlijk om even te rustig te gaan zitten kijken..
    Lfs alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi ,Mooi, Mooi......
    Ook echt helemaal jou stijl!
    Ben er van de zomer een keer geweest en gecombineerd met een bezoek aan de Postal.....
    Bij allebei veel te veel moois gezien.....haha
    Erg leuk voor je om dit te mogen doen en ik wens je veel succes!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Lia! De stijl past helemaal in het sfeertje van je eigen blog dus dat gaat helemaal goedkomen!
    Ga snel volgen en Liken..
    Succes en groet van Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig....en daar woon jij nu in de buurt...? Bofferd....Nu snap ik je mooie takken en boeketten ;)
    En wat leuk om de bloemen in potten te zetten i.p.v. de plastic emmers die je overal ziet......

    Ga je volgen hoor.....enne....komt er ook een webshop.....?
    Ha ja want ik woon niet in de buurt.....

    Fijne middag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige openingspost! Ik hoop dat er nog velen zullen volgen, maar dat komt vast goed met zo'n prachtig onderwerp.

    Alvast een fijne avond.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja,dit is toch wel mijn stijl,hoor.
    Echt prachtig.
    Alleen weet ik soms niet hoe ik deze sfeer moet krijgen.
    Mijn meubels zijn wel heel stoer,dus is het een kwestie van de aankleding.
    Ik zal hier dus regelmatig neuzen,om ideetjes op te doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Lia,
    Eerste indruk is altijd heel belangrijk en ik moet zeggen; ik ben diep onder de indruk. Wat ziet dat er allemaal mooi uit. Ik ben meteen volger geworden want ik wil er niets van missen. Kijk al uit naar de volgende...
    Ik wens je een heel mooie avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een superwinkel, jammer dat hij hier niet is. Dan was ik vaste klant. Zag ook al rozebotteltakken staan. Daar heb ik me vorig jaar rot om gezocht. Geweldige sfeer, kan me voorstellen dat het je favouriet is. Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi is het geworden Lia. Ik kom 2 x per week langs de winkel en ga vast veel blogmensen zien daar. Jose mag maar wat blij met je zijn!!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. In 1 woord PACHTIG. Heel veel succes. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeujjjj, het is je gelukt! Goed gedaan Lia!!! Ziet er erg mooi uit en natuurlijk ga ik deze blog volgen... Ik woon niet in de buurt van deze winkel, maar ik ben er natuurlijk wel eens geweest en ging toen ook niet met lege handen naar huis:-)

    Succes met deze blog, maar dat gaat helemaal goed komen!

    Groetjes Judith

    p.s. en nu maar hopen dat je mijn reactie niet per ongeluk verwijderd hihi......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig dat je dit doet, mijn moeder komt uit het dorp waar deze mooie winkel gevestigd is....ik ga zeker binnenkort met haar een kijkje nemen als we in de buurt zijn...en natuurlijk ga ik je volgen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waaaaauw wat mooi.. Grappig dat we langzaam aan allemaal van stijl veranderen. Prachtig tuurlijk ga ik dit blog volgen Super mooi....
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat leuk zeg, ik ga je natuurlijk volgen! Het ziet er al veelbelovend uit! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. tweede poging:

    Hoi Lia,

    Dank je wel voor je warme welkom-terug-groet!
    Wat heb je een mooie blog erbij gemaakt!
    Ik ga je meteen volgen!
    Prachtige winkel met mooie producten, dankbaar om te fotograferen.
    Ik wens je veel succes toe met allebei je blogs en tot snel maar weer ziens op elkaars blog ;-)

    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Echt heel erg mooi zeg. Ik ben natuurlijk volger geworden...

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige blog en een pluim voor jou want jij bent een beroepsfotograaf omdat deze winkel zo prachtig is neergezet en zo sfeervol de styling in beeld gebracht...super mooi...dit is een echt visitekaartje....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd hoor. Ja ik ben ook volger. Ik kom zelf regelmatig in de winkel en heb er al heel wat mooie dingen gekocht. Dus mij heb je blij gemaakt hoor.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi hi, hier volgt ook een tweede poging. Ik dacht al, ik heb toch geen gekke dingen gezegd? Ik kijk niet altijd alles na en door het autom. woordenboek gebeuren er wel eens gekke dingen :)
    De blog ziet er op en top uit Lia, mijn complimenten. Je zet de sfeer van de winkel heel goed neer. Ik kom er geregeld, ondanks dat het best een stukje rijden is .
    Het is nu met de blog net of ik door de winkel loop. Echt heel leuk gedaan. De blog geeft precies de sfeer aan van de winkel.
    Natuurlijk ben ik volger geworden.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik krijg zin om morgen 'even' naar Ochten te rijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Pas begonnen en nu al 70 volgers, je blog gaat als een speer! Maar het ziet er dan ook prachtig uit! Mijn complimenten, ze hebben er heel goed aan gedaan om dit aan jou toe te vertrouwen! Veel succes Lia!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lia

    Proficiat met je prachtige winkel en heel leuke blog. Ik hou van deze stijl alsook van je bloemstukken, dus ik ga je hier ook volgen.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Verpletterende 1e indruk!
    Super foto's, prachtige spullen, ik kijk nu al uit naar je volgende post!
    fijn weekend,
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een geweldige aanwinst in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie blog met nog mooier items.
    Deze link staat in mijn favorieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooooooooooooooohhhhhhhhhhhh, wat is dit mooiiiiiiiiiii.

    Dit wordt genieten voor ons.

    Veel succes met je blog maar eigenlijk overbodig om te zeggen tegen jou.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige winkel met geweldige spullen! Vooral de stoere kruiken vind ik helemaal geweldig!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ziet er fantastisch uit Lia!
    Dit MOET gevolgt worden .... (ihih)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Lia, ik geloof dat ik een dagje minder moet gaan werken of een dagje extra gaan werken! Kom het een keer in het "echt" bekijken, koester dit blog-kindje .. groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Amai Lia, waar haal je toch de tijd en energie om zelfs een 2de mooi blog te beginnen?!
    Even binnenspringen in Ochten? Dat kan ik vanaf nu met jouw hulp hihi
    grts an

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het ziet er allemaal prachtig uit en ga het ook allemaal volgen....En straks in de herfstvakantie brengen wij een bezoek aan de winkel.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wát heb je ook deze blog weer prachtig gestyled !!!
    Natuurlijk word ik volger ...
    Wat een prachtige winkel :-)
    Wie weet komen we nog eens die kant uit.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oooh, wat prachtig weer! Jammer dat ik in Zeeland woon maar als ik eens in de buurt ben kom ik zeker langs. Schitterend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat ziet het er allemaal prachtig uit met de rustige uitstraling...schitterend !!!
    Ik heb me aangemeld vind het heel leuk om weer een kijkje te komen nemen..
    Veel succes Lia..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat ziet er goed uit. Ik ben benieuwd naar meer.
    Daarom ben ik volger geworden.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw! Erg mooi!
    We hebben net een nieuw huisje! Er mag nog wat sfeer inkomen, maar dat gaat vast lukken met deze foto's!

    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtig blog Lia en ook een geweldige winkel. Ik heb meteen een like op facebook uitgedeeld :)
    De presentatie van de snijbloemen in die stoere stenen potten vind ik zo mooi.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtige winkel waar wij dankzij de goede foto's van kunnen genieten. Heerlijk blog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Lia, we moesten donderdag in Apeldoorn zijn,en toen we daar klaar waren zijn we naar Seizoen&Stijl gereden.
    Wat een geweldige winkel,echt mijn smaak,het is jammer dat het voor ons nogal een stuk rijden is,maar we komen vast nog weer ,ik heb al wat afgesproken met mijn vriendin
    Omdat te doen met kerst,maken we er lekker een dagje uit van!!
    Groet Gre van der Veen ,uit Ter Apel.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hai Lia,

    Weer een mooie blog erbij om te volgen. Ziet er mooi uit. Ik vind de foto waarin de bloemen staan in de winkel erg mooi zo ziet het er prachtig uit, sfeervol! Veel succes!

    Gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtige foto's Lia, zou ik ze mogen gebruiken ?
    Groetjes Estrella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto's hebben later allemaal een watermerk gekregen, omdat ze eigendom zijn en blijven van Seizoen & Stijl.
      Ze worden veel gebruikt op Pinterest, maar voor andere doeleinden moet je bij de eigenaresse zijn van Seizoen & Stijl.
      Ik kan je daar geen antwoord op geven.
      groet Lia

      Verwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia