zaterdag 6 oktober 2012

Binnenkijkers……

 

 

Ok, het is zover dat ik jullie iets leuks mag vertellen.. Ga er maar even lekker voor zitten en pak meteen de agenda erbij, want dit moet je alvast noteren zodat je het niet vergeet.

Zoals jullie hebben kunnen lezen geeft Seizoen & Stijl dus ook kleur- en interieuradvies. En wat is er nu leuker om datgene nu eens in het echt te bekijken. Scroll snel verder naar beneden om te lezen.

 

 

Uitnodiging Seizoen & Stijl ON ROUTE 

Uitnodiging Seizoen & Stijl ON ROUTE

We kopen allemaal graag een Woonmagazine om binnen te kijken in mooie interieurs, of surfen op het internet naar sfeerplaatjes. Dus wat is er dan leuker om het eens in het echt te mogen beleven. De sfeer voelen en beleven in 4 woningen, en het bezoeken van de winkel die aangepaste openingstijden heeft maakt dat jullie daar een hele dag woonplezier van kunnen maken.

Dus plan een van deze dagen met man of vriendinnen en kom gezellig naar de Betuwe.

 

Je bent van Harte Welkom…

Groet Lia

24 opmerkingen:

  1. Leuk ik ga de datums noteren in mijn agenda, misschien tot dan.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk idee, maar die dagen zitten hier al aardig vol. Maar wie weet is er nog een gaatje...

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me inderdaad erg leuk,om deze sfeer in het echie te zien.Dus wie weet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de data al in mijn agenda staan en ga zeker kijken. Wie weet ontmoeten we elkaar daar wel.
    Fijn weekend
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en origineel idee. Ik ga het snel in mijn agenda zetten. Een heel leuk initiatief om inspiratie op te doen.

    Een fijn weekend, groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk !!..ik hoop dat ik kan...zo leuk !!...liefs Ria..xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bijzonder leuk idee, ik ga hem zeker onthouden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Martine belde me net en we hebben een datum geprikt hoor!!Erg leuk!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk initiatief. Hier op Urk hebben wij ook ieder jaar een huizentocht "Effen guzen". Ons huis werd daar ook voor gevraagd. Ik zal het er eens over hebben met m'n vriendinnen, lijkt me super! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,
    Ik ga de data zeker in mijn agenda zetten, dus wie weet kom ik even heerlijk rondkijken... Leuk om alles eens in het echt te zien, in plaats van alleen maar op jouw mooie foto´s...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super, helaas is het een beetje te ver weg voor mij...
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ochten, hmmmmm.... moet te doen zijn voor mij. Ik ga de data in m'n agenda zetten. 'T lijkt me eigenlijk wel héél leuk.
    Hopelijk tot ziens!
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,

    Wat een super mogelijkheid!
    Ik zal zeker gaan, één van de dagen moet toch lukken.
    Verheugen, verheugen!!

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,

    Geweldig idee! Ik kom zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Linkje doorgestuurd naar een vriendin; even kijken of we onze agenda's om kunnen gooien want dit is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee ik zet de data's in mijn agenda en wie weet kom ik een bezoekje brengen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha en druk dat het wordt! Hier nog een enthousiasteling.. ik hou ook wel van binnenkijkers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dit. Ik ga het even noteren, maar ik beloof niet dat ik kom, want die weekenden hier zijn soms zo druk, week na week..

    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat het ervan komt.........lijkt me heel leuk!!!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk idee in noteer het in mijn agenda ben wel weer eens toe aan een leuk interieur uitje .
    tis alleen even afwachten of mijn man dat ook is ha ha .

    een hele fijne week grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wat leuk!! Het is alleen wel wat ver voor mij, dus ik moet even kijken wat ik doe!

    Ik ben vorige week voor het eerst in de winkel geweest. Het was echt de moeite waard, ze hebben erg mooie spullen! Heb de hand ook niet op de knip kunnen houden ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O spannend, ben benieuwd bij wie het zal zijn!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontzettend leuk idee :-)
    Nieuwsgierig zijn we natuurlijk allemaal wel een beetje.
    Het is zoiets als "gluren bij de buren" hahah
    Ik noteer het in mijn agenda
    als de mogelijkheid erin zit kom ik een kijkje nemen.
    Succes met alles !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia moet ik van te voren een passepartout in Ochten ophalen ? want het lijkt me leuk om met mijn Dochter te komen kijken .

    Groetjes Janny .

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia