donderdag 11 oktober 2012

Vervolg On-Route…..



Wij gaan nog even verder met de in de vorige post besproken On-Route. Want wat kun je nu verwachten in die 4 boerderijen.
Er is bij alle adressen meer te zien en te doen dan de inrichting van die boerderijen bekijken. En ik probeer je steeds wat te laten zien of te vertellen.
Zo is er op een van de adressen de gelegenheid om een gratis mini inspiratie sessie te volgen.   Die mini inspiratie sessie heet “Thuiskomen in jezelf” en gaat om plezierig leven en lekker in je vel zitten.
Plezierig leven, lekker in je vel zitten: wie wil dat nou niet. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. De omstandigheden kunnen we helaas niet altijd veranderen, wel hoe we ermee omgaan. Ieder mens is immers uniek. Ze zeggen wel eens “zo ben ik nu eenmaal” maar hoe is dat dan? Wist je dat we allemaal vaste manieren van denken en doen hebben? Meestal zijn we ons niet bewust van onze patronen maar onze onbewuste drijfveren bepalen wel voor 95% ons gedrag! Tijdens de sessie van drie kwartier maak je op een speelse manier kennis met je onbewuste drijfveren. Wil je ook meer invloed op je eigen leven dan kun je jezelf opgeven tijdens de on-route dagen bij Seizoen & Stijl waar dan ook de tijden van de sessies vermeld zijn.
Op een ander adres zijn er demonstraties van landelijke decoratiestukken en natuurlijke kransen, die ook voor de verkoop zijn. Dus wil je deze winter een mooie natuurlijke krans aan je muur of op de tafel, dan is er hier wellicht een mooie voor je bij.
Tot slot nog even een blik in de winkel…..


seizoen & stijl 057  seizoen & stijl 069
seizoen & stijl 010  seizoen & stijl 056
seizoen & stijl 060 seizoen & stijl 024

Ik kan zien dat dit blog vaak bekeken word, en daar wil ik jullie voor bedanken. Want dat is natuurlijk altijd de kers op de taart.

Groet Lia.

16 opmerkingen:

  1. Klinkt goed Lia en de foto's van de winkel zijn om van te smullen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, dat er nog allerlei dingen te doen zijn on route. Dat wordt vast een leuke dag.
    alvast een fijn weekend,
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Het ziet er helemaal goed uit zo. De data staan in mijn agenda hoor, maar ik weet nog niet zeker of het gaat lukken. Ik hoop het wel..
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schemerlampen zijn zo prachtig.
    Zoiets wil ik nog eens een.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke winkel....prachtige spullen!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thuiskomen, dát spreekt mij natuurlijk wel aan :)
    O en even een rondje door de winkel is altijd een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor die dagen en dat er dan nog van allerlei andere leuke " dingen" te doen zijn!
    Ik had de datum al genoteerd en ik hoop dat het er van komt om langs te komen!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb me even ondergedompeld in deze mooie sfeer. (Buiten is het verschrikkelijk).

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die boerderijroute word steeds leuker joh .
    vooral dat met die kransen maken spreekt mij erg aan .
    hij stond al in mijn agenda maar nu staat er ook een vette streep onder ;)

    een fijn weekeind grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb 'm al genoteerd... Nu nog kijken wie ik meeneem!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onze agenda's zijn omgegooid om heerlijk te komen sfeer proeven. Gewoon even gezellig komen binnen wandelen of vantevoren nog even aanmelden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat er veel op dit blog gekeken wordt verbaasd me niet, ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
    Je weet zo'n fijne sfeer weer te geven, en al weet ik ook dat de winkel van zichzelf al die fijne karakteristieke sfeer heeft,.... je moet het toch ook weten te vangen. Ik verheug me erg op de open dagen, en wat leuk dat er nog meer aangeboden wordt dan "alleen" binnen kijken. Hoewel ik dat al helemaal leuk vind.

    Fijn weekend gewenst.
    Groet van mij,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ik ik toch altijd blij van jouw blog's, zowel deze als die van jezelf. En wat is het een geweldig goed idee om deze open dagen te organiseren, super! Ik hoop dan ook zeker te komen, al moet ik er ook een eind voor rijden, het is vast de moeite waard. Ben vorige week nog in de winkle geweest, ze hebben daar de juiste accessoires, tijdloos en zo mooi van vorm en kleur en uitstraling! Veel succes met het organiseren!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt erg goed! En de fotos zien er super uit.. ben 2 weken geleden voor het eerst in de winkel geweest. Het was zeker een bezoekje waard en heb ook genoeg gekocht ;)

    groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie winkel,mooie foto,s.Ben gelijk volger geworden.

    Fijne avond en groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia