vrijdag 26 oktober 2012

Wat nog meer……



Tijdens de On Route dagen zijn er op verschillende plaatsen demonstraties van landelijke decoratiestukken en natuurlijke kransen.
Kransen geven zeker in de herfst en winter iets speciaals aan je interieur. Met de donkere dagen weer in aantocht, willen we ook allemaal weer graag gezelligheid binnenshuis. Een mooie krans is dan ook zeker een aanrader in je interieur.
En of het nu een krans is van mimosa, mos, eucalyptus, takken of dadeltakken, ze worden allemaal bij Seizoen & Stijl zelf gemaakt.

seizoen & Stijl (49) tekst

En als je dan zo’n krans combineert met een mooi handgemaakt windlicht van Hoffz, dan heb je al snel een bijzonder sfeerhoekje gecreëerd. Die windlichten zijn van dik handgemaakt glas en zijn er in verschillende maten, en daardoor zijn er geen twee dezelfde.


seizoen & Stijl (34) tekst seizoen & Stijl (41) tekst


seizoen & Stijl (38) tekst


seizoen & Stijl (71) tekst

Misschien halen we de komende weken wel de 200 volgers en kunt u als winnaar die mooie krans meenemen.
De passepartout voor de open dagen is uitsluitend in de winkel verkrijgbaar en alleen op 22, 23 & 24 November.


Verder……

ontwerp_Pagina_1

……. is er bij een van de boerderijen Hebbe & Houwe Upstyling aanwezig.
Hebbe & Houwe is een klein bedrijf dat meubels en decoratie voor in huis maakt op basis van recycling. Dat maakt elk product uniek en exclusief. Alles word met de hand gemaakt en er zijn dan ook geen twee dezelfde.
De dienbladen, zitblokken, stoofjes en krukken zijn enkele voorbeelden van wat ze maken.


PA150045


DSC_6137


Blijf ons volgen, want er komt nog meer nieuws de komende weken.

Groet Lia

22 opmerkingen:

  1. Ohhh Gaaaaaffffff allemaal !!
    Vooral de poef en kist van Hebbe en Houwe, prachtig !!!!
    Jaa ik hou daar zo van hé, hahaha

    Fijn weekend Lia

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kransen van seizoen en stijl, ik heb net bolletjes mos gekocht in de winkel om een mooie krans te maken..Leuke spullen van hebbe en houwe.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, waar kom ik zojuist vandaan? Van Seizoen en Stijl. Je raadt nooit wat ik er gekocht heb. Een krans :)
    Ze zijn er allemaal even mooi. Ik ben gelijk even bij het open huis geweest van die leuke winkel in jouw woonplaats. Ik zit weer vol inspiratie.

    Een fijn weekend,
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Wat mooi zijn de kransen zeg. Echte juweeltjes. En dat windlicht is ook al zo mooi! Wat zal dat mooi staan bij elkaar.
    Die poefjes en zo, echt heel mooi en uniek. Wij zijn op dit moment een poef, of hocker aan het maken van een oude fruitkist. Wordt ook best wel aardig, al zeg ik het zelf.
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kransen zijn inderdaad sfeervol in een interieur, ik heb hier net even rondgekeken...in de woonkamer/keuken staan of hangen er vijf :)! Ook in de tuin vind ik kransen een verrijking.

    Een fijn weekend, Lia! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof dat ik alles mooi vind in die winkel. Als die hier om de hoek was, mocht ik wel een extra lening opnemen hahaha. Prachtig die kransen (en de rest). Goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit toch weer schitterend.
    En ja,kransen zorgen voor erg veel sfeer.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha Alie, ik ben het helemaal met je eens. Ik wil er zo graag eens heen. Ik vind ook alles prachtig. Die takkenkrans met ijslands mos en die krans met bolletjesmos. Die zie ik hier zo liggen. Mooie post weer Lia.
    Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het beloofd een gezellige dag te worden...ziet er goed uit hoor !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hoog hebbe gehalte zeg . echt heel heel heel mooi.... pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van dit soort posten wordt je hebberig.
    Prachtig die kransen en die windlichten vind ik ook geweldig.
    Mooie meubeltjes ook, dus je begrijpt wel dat nu zit te kwijlen van al dat moois.
    Leuke Blog Lia.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was al leuk, maar wordt steeds leuker zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kransen zijn mooi en sfeervol.
    En die meubeltjes, helemaal gaaf.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn die kransen prachtig! Fijn weekend en groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kransen zijn echt heel mooi, allemaal zo lekker stoer en vergrijsd.
    Hebben en Houwe maakt mooie spullen hoor...dat belooft wat!!!


    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je weet Lia, ik ben ook zo'n groot liefhebster van kransen maken. Kan er maar geen genoeg van krijgen. De kransen die je ons hier laat zien, zijn echt geweldig mooi. Maar die met de bemoste takken springt er voor mij toch wel echt uit. Dus als ik de winnaar zou zijn voor een mooie krans dan zal daar mijn keus op vallen.
    Ik ga de data's nog even in mijn agenda plaatsen, kijken of ik er tijd voor kan maken om te kopen.

    Fijn weekend
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog vier weekjes... aftellen!

    Die krans van dadeltakken vind ik super.

    Fijn weekend, X Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kransen, heel sfeervol.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia, afgelopen vrijdag ben ik nog in de winkel geweest, En natuurlijk weer het één en ander gekocht. Wat is dat kistje mooi zeg. Die krans van dadeltakken heb ik nog in mijn hand gehad. Maar ik vind het leuk om ze zelf te maken.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kransen en zoveel verschillende materialen die geschikt zijn om iets moois mee te maken; de dadelkrans is mijn favoriet... Mooie collectie van Hebbe & Houwe.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zijn de kransen ,maar het windlicht is toch wel een plaatje !
    De meubels zijn echt wel stoer mooi hoor !
    Het is heerlijk om weer even ideétjes op te doen hier!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia