zaterdag 20 oktober 2012

Weer een tipje van de sluier…..



In deze post wil ik jullie laten kennis maken met IL CUPIDO beeldenmaeckerij.
Wie wel eens bij Seizoen & Stijl de winkel heeft bezocht, heeft ongetwijfeld de beelden en potten van deze firma zien staan. Ze hebben dan ook een grote collectie van deze firma in de winkel.
Waaronder deze ramskop die leuk is om op te hangen maar ook gewoon om ergens neer te leggen EN…. die uitsluitend bij Seizoen & Stijl verkrijgbaar is.



095 tekst

Om het tijdens de On-Route dagen nog leuker te maken komt IL CUPIDO met de complete collectie op het buitenplein te staan.
Ik zal enige voorbeelden laten zien, zodat jullie weten wat je kunt verwachten.



017 tekst


seizoen & stijl 085 tekst


006 tekst

Ook deze vogelbak is van Il Cupido en leuk voor de vogels, maar ook om het als decoratiestuk op de tuintafel te gebruiken.



seizoen & stijl 079 tekst seizoen & stijl 070 tekst seizoen & stijl 081 tekst

seizoen & stijl 066-crop tekst


Ben je geïnspireerd, dan zien wij je graag op onze On-Route dagen.
22-23 & 24 November.
Groet Lia

15 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Wat ziet het er prachtig uit zeg, allemaal... Zou het zo allemaal wel in de tuin of in huis willen plaatsen...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar is die ramskop weer zag hem laatst ook al bij judith (van de blog judith & co )voorbij komen .
    vind hem erg mooi maar die kleine hoofdjes daar ben ik helemaal weg van wat zijn die leuk zeg .
    mooie foto's weer hoor lia .
    ben gelijk op een idee gebracht met die krans met klimop .

    een fijn weekeind grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bekend ramskopje... Issie mooi he!!

    Ik kom met m'n schoonzus die kant op, want dit willen wij natuurlijk niet missen; We hebben er al zin in!

    Groetjes en een fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi, helemaal mijn stijl.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ziet er super uit!!!

    Ook ik kan niet wachten en kom met een vriendin, tot dan!!

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! Wat is dit schitterend.
    En dat kinderhoofdje,stoer en lief.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal mooi uit, ben benieuwd.

    Groet, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere materialen en wat ziet het er mooi uit...ik ben heel benieuwd naar alles, ik heb de data genoteerd in mijn agenda.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige beelden. Heb er al eens een blog aan gewijd. Hier staat het er vol mee. Heel mooi! Fijn weekend nog, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,

    Ik kijk ernaar uit.
    Datum staat in de agenda genoteerd!!

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig beelden vooral die Ramskop !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,
    Het ziet er weer geweldig uit en ik wordt er echt hebberig van. Vooral die Ramskop vind ik geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia