woensdag 31 oktober 2012

Zeg het met bloemen…..

 

 

In deze post neem ik jullie even mee naar de bloemenafdeling. Want we moeten niet vergeten dat Seizoen & Stijl ook bloemist is. Zoals ik jullie al eens heb laten zien staan hier de bloemen in mooie stenen vazen of kruiken. Je kunt een boeket laten samenstellen zoals jij het wilt, maar je kunt ook vertrouwen op de specialiteit van de medewerksters. Want zij weten als geen ander welke bloemen samen een mooi boeket vormen.

 

056 tekst

Hier word weer een prachtig boeket gemaakt, waar je echt héél lang plezier van hebt.

 

059

070

En dan eenmaal in een mooie stoere kruik is het een prachtstuk in huis.

 

028 029

           ZEG HET MET BLOEMEN.

036 049

Groet Lia.

20 opmerkingen:

  1. Zulke boeketten krijg ik zelden of nooit.. jammer is dat nou :)
    Vooral die eerste vind ik zo mooi puur natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boeket heeft ze gemaakt, die zou prachtig op mijn tafel staan.

    Groet, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, zo'n prachtig boeket in een stoere vaas. Je boft maar met zo'n mooi adresje zo dichtbij!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad,zeg het met bloemen.
    En hoe.
    Prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle boeketten zouden prachtig staan in mijn huis. Het is maar goed dat ik niet in de buurt woon, want ik zou geregeld langskomen denk ik. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige boeketten, woonde ik maar wat dichterbij.
    Binnenkort toch maar weer een ritje maken naar Ochten.
    Lieve groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Normaal koop ik nooit een boeket bloemen. Op een of andere manier staat het hier niet in huis, maar deze boeketten, vooral die eerste, die zou ik zo kopen. Lekker stoer, precies de goede kleur, helemaal mijn stijl.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    Ik vind de boeketten prachtig mooi, maar ik vind vooral de takjes met kleine bloemetjes in de header ontzettend mooi...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia, je boeketten zijn in een woord""PRACHTIG"".
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mooie bloemen! Het is een mooie combi in de winkel met al die mooie bloemen en woonaccessoires. Jammer dat er bij mij in de buurt niet zoiets is. Voordeel is wel: nu maak ik er een leuk dagje uit van!

    groetjes Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het wel een hele mooie aparte stijl van bloemen hoor...prachtig...maar echt niet voor onze klanten....die willen bloemen bloemen.....hihihi...maar ik vind dit super....ga het ook eens uit proberen bij ons....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is toch gewoon GEWELDIG...
    Zulke boeketten wil je toch krijgen (of weggeven). Het liefst krijgen ;-)
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. BOFKONT
    zo'n prachtig adresje bijna om het hoekje ;-)
    Het eerste boeket vind ik écht helemaal geweldig.
    Zo mooi naturel en natuurlijk *zucht*
    Geen bezorgservice door heel nederland hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ga ik liever voor een mooie tak dan een boeket, maar als het zo'n boeket is als deze... maak ik graag een keer een uitzondering!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, dit zie je niet zoveel maar zo als uit de reacties hierboven blijkt: er is wel een markt voor! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia