vrijdag 16 november 2012

Het is bijna zover…..



Volgend weekend is het zover dat de On Route van start gaat. En ik wil nog even inhaken op wat kleine details.
Om te beginnen met de Passe Partout, die je geheel gratis kunt ophalen in de winkel van Seizoen & Stijl om de 4 woningen te gaan bezoeken. En die woningen vind je allemaal in een straal van 5 auto-minuten vanaf de winkel.
In de winkel word een nieuwe collectie van Hoffz gepresenteerd in diverse stijlkamertjes, en alles word gezellig aangekleed met accessoires voor de koude winterdagen zoals warme plaids, kaarsen en kransen, maar ook mooie potten en takken en beelden voor een stoer interieur. In de woningen worden deze week ook de puntjes op de i gezet om de sfeerplaatjes compleet te maken, en zo ook op het buitenplein waar alles in stijl gebracht word voor een hapje en een drankje en voor Il cupido beeldenmaeckerij.
Wat de interieuradviezen betreft, die zijn zo goed als vol en zijn al uitgebreid tot de Zaterdag. Er is ook nog plaats voor de mini inspiratie-sessie. Heb je interesse mail dan naar info@seizoenenstijl.nl
Op de adressen is zoals ik al vertelde van alles te zien, zoals de demonstraties van kransen en landelijke boeketten, maar er is ook een kaasfondue. Maar ook de Upstyling van Hebbe & Houwe tref je in een van de woningen aan.
Even wat foto’s die een tipje van de sluier oplichten, en je een beetje laten zien wat je kunt verwachten. Maar in het echt is het natuurlijk altijd vele malen leuker, dus kom 22, 23 of 24 November naar Seizoen & Stijl.


seizoen en stijl 027 seizoen en stijl 022
seizoen en stijl 005 seizoen en stijl 011

Natuurlijk word er een extra kersttintje in de winkel aangebracht.


seizoen en stijl 075
seizoen en stijl 026
seizoen en stijl 013 seizoen en stijl 020

Word volger van dit blog en like facebook en maak kans op onderstaande krans. Het zou leuk zijn om die tijdens deze dagen weg te mogen geven.


give away

Graag tot ziens op de On Route.

Groet Lia

14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor ben zo benieuwd.....als alles mee zit gaan wij komen hoor....lijkt me leuk.....succes met de voorbereiding verder....liefs Ria...xxx...enne waar ben jij..? ....in de winkel ?.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whooo, wat een mooie foto's. Ik heb er zo'n zin in!! Donderdag komen we richting Ochten hoor, m'n vriendin en ik.
    Kannietwachten....
    Tot ziens dus!
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sfeer.
    Maar helaas zit het er voor mij niet in om te komen,heb andere afspraken.
    Maar tsjonge,wat een mooie spulletjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook wij komen jullie kant op vrijdag,het ziet er prachtig uit op de foto's ik heb er vreselijk zin in.groetjes dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend hoor, de foto's zijn in ieder geval veelbelovend. Ik hoop dat het een groot succes gaat worden!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk en spannend allemaal.
    het ziet er prachtig uit dat dat gaat vast een succes worden.

    een heel fijn weekeind grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vriendin en ik gaan zaterdag, ik heb er heel veel zin in in.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sfeer zeg...het wordt vast een heel mooie dag en iedereen heeft er zin in!!!
    Jij ook succes met de voorbereidingen.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's. En wat een sfeer. Wij komen vrijdag langs. Ik ben zeer benieuwd en kan bijna niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik heb er zin in. Ik kom donderdag en ik weet al een paar blogvriendinnen die ook gaan.
    Veel succes met jullie voorbereidingen.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil zeer zeker gaan komen, Lia. Kan ik je tevens weer eens ontmoeten.
    Wat een geweldige warme sfeer stralen je foto's uit. Zo mooi, dit wil ik graag eens in het echt bekijken, dus mij zie je wel aan komen.
    Waar ben jij overigens te vinden, in de zaak of in een van de mooie huizen?
    Veel succes met alle voorbereidingen!

    Liefs,
    Patricia

    Heb je overigens nog kaarten nodig, want dan neem ik ze mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even een reactie plaatsen omdat ik vandaag zo heb genoten van de On Route! Het was zo gaaf om bij mensen de sfeer te proeven, zo anders dan in een winkel. Er wordt geleefd met of zonder een gezin en dat is heel anders dan een mooie sfeervolle winkel. Ik wil iedereen bedanken die zich heeft ingezet om dit mogelijk te maken, het was een super dagje uit!

    Warme groet Gea Westrik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag de route gedaan en wat hebben we er van genoten!
    Bijzonder hoor die gastvrijheid bij de mensen thuis.
    Erg bedankt voor iedereen die hieraan mee heeft gewerkt.

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke gezellige dag hebben we gehad!
    Bijzonder om zo bij deze mensen binnen te mogen kijken
    Ook de winkel is mooi en erg sfeervol ingericht !
    Heel erg bedankt voor deze gastvrijheid
    Fijne zondag ( met de beentjes omhoog)
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia