dinsdag 4 december 2012

Een groot succes…..

 

 

Tjonge, wat hebben we genoten van al die enthousiaste bezoekers tijdens de On route dagen. Uit Friesland, Limburg, de Randstad, de Achterhoek en alle delen van het land mochten we enthousiaste liefhebbers van de landelijke woonstijl ontvangen. We hebben zoveel positieve reacties ontvangen dat we er eigenlijk een beetje beduusd van zijn. "We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten maar het overtrof onze verwachtingen" hoorden we van velen en "wat bijzonder om zomaar binnen te mogen kijken bij vreemden" zeiden anderen. "Alleen in de winkel was er al zoveel te zien" zeiden bezoekers die maar geen genoeg van konden krijgen van de stoere meubels en unieke decoraties. De prachtige interieurs, de warme sfeer, de gezelligheid, de gastvrijheid van alle eigenaren die hun huis hebben opengesteld tijdens deze dagen, maakten het tot een uniek en bijzonder evenement.

Alle medewerkers van Seizoen en Stijl die achter de schermen al weken druk bezig zijn geweest met de voorbereidingen, de gastvrije bewoners van de huizen, Carola van der Weide van Hofzz, gastvrouw Lia en alle anderen die deze dagen mogelijk hebben gemaakt, willen we dan ook graag hartelijk bedanken. Maar vooral jullie enthousiaste bezoekers van de On Route dagen, wat leuk dat jullie erbij waren en wat hebben jullie ons veel inspiratie gegeven! Uit de vele boeiende gesprekken is ons wel duidelijk geworden dat iedereen op zoek is om zijn eigen droomhuis te realiseren. Op zoek naar warmte, gezelligheid en een plek waar je je fijn voelt.

Langzaam maar zeker komen de kerstbomen tevoorschijn en wordt het tijd om ons huis in winterse kerstsfeer brengen. We hopen natuurlijk iedereen weer snel te ontmoeten en wensen jullie sfeervolle en gezellige feestdagen toe.

José

12 opmerkingen:

  1. Het was dan ook echt genieten in een prachtige woningen en dan nog niet eens gesproken te hebben over de mooie groen decoraties.
    Het was een zeer warm welkom!
    Ook ik ben vanmorgen gestart met de vele kransen voor de Kerst en dat ruikt me toch lekker hier in huis..

    Heel veel succes met alle Kerst decoraties!
    Warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een woord: Genieten en dat was het.
    Van alle prachtige huizen die zomaar opengesteld werden. Uniek.
    Ook het interieur advies is genoteerd en na de feestmaand gaan we aan de slag.
    Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt hartelijk dank.

    Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat het allemaal zo'n groot succes was en dat jullie er zelf met volle teugen van hebben kunnen genieten. Om nog maar niet te spreken van alle bezoekers.
    Daar is het tenslotte allemaal om bedoeld, het grote genieten. En als ik hier en daar al op blogs lees; het was zeker geslaagd. Iedereen is vol log.
    Misschien volgend jaar weer? Dan ga ik proberen wel van de partij te zijn...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo José,

    De On Route vonden wij bijzonder geslaagd, we hebben enorm genoten van vier prachtige huizen. Bij jou ben ik vergeten foto's te maken (dom, heel dom), maar op mijn blog kan ik elke keer weer nagenieten en herinneringen ophalen aan de hand van de wel gemaakte foto's. Jullie bedankt voor de organisatie van deze On Route, het heeft mij veel inspiratie gegeven!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een dappere actie van je José! En gelukkig zagen velen al bij voorbaat het mooie ervan..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook wij hebben er van genoten...en komen zeker de volgende keer weer.......liefs van Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het zo'n groot succes was. Ik heb ook genoten van de on route. Wat een fantastisch initiatief. En dan het advies bij jou thuis van Carola echt geweldig hoor. Je woning was ook heel sfeervol echt helemaal mijn stijl. Ik kom zeker weer snel naar de winkel toe.
    Gauw tot ziens.
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was in één woord fantastisch! Ik vind het zo mooi om te zien hoe je in een woonsituatie de sfeer kunt creëren die toch stoer en sober is. Zo anders dan de sfeer in een winkel waar alles de prioriteit heeft om te verkopen. Bedankt allemaal, iedereen die achter de schermen zoveel werk hebben verzet en personeel van Seizoen en Stijl en niet te vergeten Lia. Het is voor herhaling vatbaar, hoop ik!!


    Warme groet Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was Genieten die dag!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook van mij en mijn dochter dank en oprechte complimenten. We deden de inspiratiesessie en die was écht leuk voor ons omdat we beiden geïnteresseerd zijn in zaken die mind en psychologie betreffen.
    Daarnaast delen we liefde voor interieur en dat was ook smullen geblazen. Vier verschillende, maar stuk voor stuk prachtige huizen. En zo smaakvol ingericht in de sobere stoere stijl waarvan wij (en zoveel anderen met ons) houden.
    Nogmaals dank voor een heerlijke dag.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk mag ik volgend jaar dit evenement ook meemaken ,kijk er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. On route was TOP!

    Idereen bedankt voor de gastvrijheid, wij hebben enorm genoten. Kortom het was ook voor ons een geslaagde dag.

    Op naar de volgende keer zullen we maar zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia