zondag 16 december 2012

Een terugblik op de On Route.

 

 

Het is alweer 3 weken geleden dat jullie massaal de On Route bezochten. We kunnen terug kijken op een aantal zeer geslaagde dagen. Iedereen was enthousiast, en dan heb ik het niet alleen over Jose en de bewoners van de woningen, maar echt over iedereen die met de On Route te maken had. Maar ook jullie waren heel enthousiast, heel wat keren werd mij in de winkel verteld hoe geweldig ze dit vonden. Heb ook heel veel leuke mensen ontmoet, die echt vanuit heel Nederland naar Ochten waren gekomen.

Ook heb ik veel reacties gelezen van mensen die graag waren gekomen, maar die om wat voor rede dan ook niet konden komen. Daarom blikken we even terug op wat leuke items van die dagen.

 

DSC_0331

 

DSC_0359 DSC_0343

DSC_0329 DSC_0340

In de woning van Jose was Carola van Hoffz vertegenwoordigd om woon en interieuradvies te geven, en daar kon iedereen ook de Castle Stones bekijken. Natuurlijk was er in en om deze woning voor iedereen wat te bekijken. En de pure eenvoud van deze woning vonden heel veel mensen prachtig.

 

DSC_0370 DSC_0368

DSC_0375 DSC_0386

In de grote boerderij waren diverse ruimtes te bekijken, waaronder een grote leefkeuken, bijkeuken, woonkamer, maar ook de lange gang en de entree waren ruimtes waar menig persoon diep van onder de indruk was.

 

DSC_0446 DSC_0449

DSC_0430 DSC_0453

Het witte huis waar ook de mini inspiratie sessie gegeven werd, vonden weer heel veel mensen mooi omdat hier met lichte kleuren gewerkt was.

Op deze dagen hebben veel mensen kunnen zien en voelen hoe de huizen met hun verschillende kleuren, materialen en inrichting bij de bewoners passen.

 

DSC_0292 DSC_0282

DSC_0291

Ook blikken we even terug op een van de adressen waar Hebbe & Houwe stond met de gerestylde meubels. Ze maken allerlei leuke krukjes, stoofjes, en dienbladen, en er zijn geen twee dezelfde te vinden.

Willen jullie hier meer van weten of zien. Oudejaarsdag zijn ze om 15.30 te zien op SBS6 in het programma Lekker Leuk Leven.

De foto’s zijn deze keer gemaakt door Seizoen & Stijl.

Ook zijn er veel blogdames geweest, en enkele hebben leuke inspiratiefoto’s gemaakt waaronder, Ingrid van Home & Lifestyle en Hennie van Room 17.

 

Groet Lia

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk om aan de hand van de foto's nogmaals die mooie herinneringen op te halen! Wij vonden het een geweldige dag en kijken er nog steeds met heel veel plezier op terug. Ook heeft het de nodige inspiratie ogeleverd!! Nogmaals allemaal super bedankt voor de organisatie!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord PRACHTIG Lia.
    Ik hoop dat we er een volgende keer bij kunnen zijn.
    Intussen kom ik hier ongetwijfeld nog eens terug "bladeren".
    Dank je wel :-) Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het was ook erg leuk Lia...we hadden het er gister nog over in onze winkel.....een klant van ons was ook geweest.....leuk !!..liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik hoop er de volgende keer bij te zijn.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jose,
    Ook wij hebben een fantastische leuke dag gehad, leuke ideeen opgedaan, verschillende blogsters ontmoet en mooie potten gekocht,.
    Inmiddels is er door alle inspiratie al het een en ander verschoven in huis.
    Jammer dat het met de HOFFZ bank niet gaat lukken,maar ook met een andere opstelling blijft hij te diep.

    Fijne en sfeervolle feestdagen toegewenst.

    Liefs,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat ik er niet bij was. Ziet er echt zo mooi uit allemaal. Moet heel inspirerend zijn geweest. Hopelijk een volgende keer.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ! Wat prachtig.
    Dankjewel,voor het laten zien van de
    schitterende foto's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik hoop de volgende keer van de partij te zijn. Heb heel wat gemist zo te zien.
    Fijne week. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geslaagde, gezellige en vooral inspiratievolle dag. Leuk om zo nog wat foto's terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn dochter en ik hebben ook zo genoten van de On Route dag. Zoveel inspiratie opgedaan voor huis maar ook voor onze mind (inspiratiesessie!)
    Volgende keer zijn we zeker weer van de partij!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk sfeertje helemaal mij ding , genoten van de plaatjes ....lieve groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat het volgend jaar weer komt, kan ik er in het echt ook van genieten!! Voor nu doe ik het met deze mooie foto's......heerlijk.....Jac.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Lia nog even nagenieten. Ik ga steeds kritischer naar mijn huis kijken. En zie wel dat hier het één en ander veranderd kan worden. Wij hebben die dag in ieder geval genoten en een hoop inspiratie opgedaan. We hopen volgend jaar weer aan de on route deel te nemen.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia