vrijdag 28 december 2012

En de winnaar is……

 

 

Op de valreep van het jaar hebben we de 200e volger gekregen op dit blog. Zoals gezegd word er met de 200e en de 250e volger een krans verloot.

 

Knipsel Knipsel 2

Ik heb hulp van de number generator ingeschakeld en vervolgens heb ik gewoon 80 volgers naar voren geteld, en toen kwam ik uit bij Marjonel M.

Marjonel, jij bent dus de gelukkige winnaar van de krans. Seizoen & Stijl gaat jou in het nieuwe jaar verrassen met die mooie krans, maar wil je dan even contact opnemen met Lia.

Mocht er echter (wat ik niet verwacht….) geen interesse zijn, dan gaan we een andere winnaar trekken.

Seizoen & Stijl wenst jullie een mooi 2013.

Groet Lia

9 opmerkingen:

  1. Dit zal zij erg leuk vinden. Ze vond mijn krans zó mooi.
    Proficiat, Marjonel M!!

    Warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen interesse....dat bestaat niet ;-)
    Dit al ze vast heel mooi vinden.

    liefss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg dat had ik nooit verwacht, dat ik een prachtige krans van seizoen en stijl zou winnen super ben er erg blij mee.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjonel is er helemaal blij mee, dat begrijp ik ook wel hihi. Maar ik begrijp dat er nog een kansje in zit bij 250....dus we wachten 'rustig' af ;)!

    Mijn hartelijke felicitaties zijn voor Marjonel!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor Marjonel. Nou die vindt ze vast prachtig mooi!
    En al ruim 200 volgers! Wat geweldig!
    Ik wens je een mooie dag, een heerlijke jaarwisseling en een super 2013
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor Marjonel...dat zal ze zeker heel leuk vinden..proficiat!!!
    Voor jou en Seizoen en stijl een mooi 2013.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een mooi cadeau! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marjonel van harte gefeliciteerd hoor. Wat leuk om zo'n mooie krans te winnen.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia