donderdag 17 januari 2013

Nieuwe items….

 

 

Regelmatig worden er in de winkel nieuwe items aangeleverd. In deze post wil ik jullie een paar nieuwe items laten zien, die je bij Seizoen & Stijl in de winkel kunt vinden.

Er staan allerlei mooie stukken die ook bij jou in het interieur passen.

Het zijn echte eyecatchers in je interieur.

 

089 002

068 034

 

078

 

028

En wat denken jullie van deze megagrote trog, of deze stoere stellingkasten.

 

062 

Hier gevuld met leuke kussens en plaids, die met dit koude weer eigenlijk niet mogen ontbreken in je interieur.

Groet Lia

17 opmerkingen:

  1. Mooie items Lia! En plaids kunnen inderdaad nu niet ontbreken, mijn beide dochters maken er dagelijks veel gebruik van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Lia, wat een geweldige spullen heb je toch.. Ik woon in het Zeeuwse dus helaas niet echt in de buurt. Een webwinkel een idee??
    groetjes,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anke, die geweldige spullen zijn helaas niet van mij. Ik beheer en maak alleen het blog.

      Verwijderen
  3. Prachtige spullen! Heerlijk met dit koude weer een warm plaid binnen handbereik...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig !! echt mijn ding hé..lekker stoer,de Rammen heb ik al die zijn zooooo mooi !!!

    liefssss
    Dicky Marie

    ps: kom die rot brug maar niet over Lia ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Lia wat mooi!!!
    Dit is echt wel mijn stijltje maar van velen denk ik....
    Jammer dat jullie niet hier om de hoek zitten :-(
    Zoek zoveel accessoires maar hier in het dorp vind ik daar niks van....miss Utrecht zelf...maar jee zit hier gewoon te zwijmelen van al het moois wat jullie nu hebben....
    Leuk!!!
    Lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere spullen, we gaan zeker in het voorjaar een bezoekje brengen aan S&S.

    Fijn weekend, Groet Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgende week ga ik die kant op. Het zijn weer prachtige spullen. Ik ben nog steeds weg van zo'n ram maar waar o waar zet ik hem neer. Ze zijn vrij zwaar en op mijn vensterbank staan al 2 van die stoere vrij zware grote grijze pottten als ik daar een ram bij zet ben ik bang dat ik geen vensterbank meer heb. En die trog heb ik zelf ook, die staat momenteel bij mij op tafel met sneeuwklokjes erin. Maar ongetwijfeld kom ik wel weer met wat moois thuis hoor.
    fijn weekend Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,
    Heerlijk om te zien, al deze mooie spullen. Lekker stoer en ze doen ook nog eens heel erg warm aan... Fijn!
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige spullen.
    De kruiken vind ik wel heel erg mooi.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die stoere trog en die stellingkasten...als ik heel veel geld zou hebben dan wist ik het wel :-)

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaaaaal weg van de rammen!! jammer dat jullie winkel zover is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kruiken, helemaal leuk. Ik kom een zeker een keer kijken als ik in de buurt ben!

    Liefs,
    Mary

    Neem ook eens een kijkje op mijn nieuwe blog: http://maryslittlehouse.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig allemaal....jullie zitten niet om de hoek bij mij maar ik ga toch eens hier thuis een chauffeur aankijken die mij naar jullie toe wilt brengen...wordt hebberig van al het moois wat jullie verkopen!
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die kasten prachtiggg lekker stoer en dan en hele wand vol hahahha ja we weten het wel ...mooi op de foto gezet ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia