zaterdag 9 februari 2013

HOFFZ….



Seizoen & Stijl is druk geweest om de winkel weer eens anders aan te kleden.
Zo hebben we de bestaande collectie aangevuld met wat nieuwe meubels van HOFFZ, en samen met de diverse accessoires word het een compleet plaatje. De winkel is mooi aangepast zodat de meubels helemaal tot hun recht komen in verschillende stijlkamers. En in deze post wil ik jullie even mee laten kijken
Op een paar items na vind je bij Seizoen & Stijl de complete HOFFZ collectie, dus kom eens een kijkje nemen in Ochten voor meer inspiratie.


69.1

Zo vind je er nu een mooie bank en stoelen bekleed met stoere stonewashed linnen voor aan de eettafel. Maar ook de banken en fauteuils van HOFFZ zijn prachtig en alles is in verschillende stoffen en kleuren te bestellen. We kunnen je dus in vele opzichten helpen om het gekozen meubelstuk helemaal passend te maken voor jouw interieur.


103

141  074


058  150


105  045

Wil je graag deze sfeer in huis maar krijg je het zelf niet voor elkaar, dan kun je bij Seizoen & Stijl ook terecht voor een kleur- en interieuradvies.

Volgende keer laten we je graag nog even wat mooie foto’s zien van de accessoires. Maar omdat we komende week Valentijnsdag hebben, wil ik jullie graag even ons hart laten zien.


157


160

Leuk om in wat takken te hangen, of gewoon aan een haakje op een schap. Och, er zijn zoveel mogelijkheden.

Groet Lia

21 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, mocht ik eens in de buurt zijn dan kom ik weer een keer kijken. Ik ben benieuwd! Wat een mooi hart!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal geweldig uit, jammer dat het allemaal wat duurder is, want ik zou het allemaal wel hebben willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,

    wat een prachtige foto's weer . Deze winkel lijkt me wel erg mooi hoor, jammer dat we zo ver weg wonen maar
    het plan is er zeker om langs te komen als we in de buurt zijn .

    Heb je bij jullie in de buurt nog meer leuke adresjes trouwens ?

    Fijn weekend verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer prachtig gestyled uit Lia....
    Kom toch eens een keer buurten....
    Supermooi die harten.
    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrrrr echt ga steeds meer van deze stijl houden. In ieder geval weer genieten deze foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal toch weer schitterend uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig! en een bank aan de eettafel lijkt me ook super stoer.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke sfeerproevers!
    Ik hoop dat de winter gauw voorbij is, dan is het net even wat makkelijker om regelmatig te komen kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige stijl, heel mooi qua kleurstelling en de stoffen...
    helemaal goed...als ik in Ochten ben, ga ik een kijkje nemen.
    De harten zijn heel leuk!!

    Fijne zondag,Éefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohhh ik hou er zo van hé...............droomdroom......en ik kom binnenkort echt die kant op,ik weet het zeker !!!
    Geweldige foto,s weer Lia.

    liefsssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief al die kleine moshartjes voor aan een tak. Hier hangen de harten ook nog steeds aan de kast in de keuken, al vanaf de Kerst. Kan ze nog niet wegdoen. Ach..straks in het voorjaar gauw aan de slag met frisse groen kleurtjes..

    Fijne dag
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi mooi heerlijke sfeer..Zijn er binnen kort nog opendagen??
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net als de andere bloggers vind ik het jammer dat ik niet in de buurt woon. Ik zou graag een keer komen kijken. De meubels van Hoffz zijn prachtig. En natuurlijk weer mooi door jou in beeld gebracht.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. héél mooi de hartjes en héél je winkel is eigenlijk supermooi, jammer dat hij wat ver weg is voor mij , of misschien maar best ook of ik zou heel vaak in je winkel staan! :)
    een fijn weekend , groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige foto's zitten genieten hier prachtige winkel hoor kom maar op met meer plaatjes ben er dol op ...fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the moss heart and branches..wonderful!!! thanks for sharing...Christine from the USA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige mooie sfeer en stijl! Dit is genieten, dank je wel!

    Fijne week,

    groetjes Gea W.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och ik hou ervan. Ik ben helemaal weg van dat tafeltje met die grote pot er op. Maar waar o waar zou ik dat moeten zetten? Ik kom zeker gauw weer eens kijken.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ga mezelf vandaag verwennen, stap straks in de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi lia

    Leuk foto's als ik in de buurt ben kom ik eens even langs om te kijke heb zelf ook al meer die stijl in huis super

    Gr hester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De derde foto staat zo'n leuk stoeltje op, is die ook van hoffz? In wat voor prijsklasse moet ik dan rekenen?

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia