zaterdag 16 februari 2013

Tweede rondje…..



 

Vorige week lieten wij jullie al wat van de opnieuw ingerichte winkel zien, met wat nieuwe meubels van Hoffz. Vandaag gaan we door met het tweede rondje, lopen jullie mee, dan laten we ook wat leuke accessoires zien. Zoals jullie straks zien is er voor iedereen wel wat leuks te vinden in de winkel.

post 12 (8)

Maar we beginnen met de mooie bank van Hoffz. En wat vinden jullie van de stoel aan de eettafel met een heerlijk zitcomfort, waardoor je heerlijk lang aan tafel blijft zitten.


091 (2)



110  180

Leuke sierornamenten, en schalen met een cloche voor de gezelligheid tijdens het eten. Maar ook zijn er diverse klokken en lantaarns.


post 12 (5)  post 12 (7)


post 12 (4)  post 12 (6)

En natuurlijk word het groen niet vergeten, en zijn er weer verschillende leuke toefjes die je overal neer kunt leggen of op kunt hangen. En we hebben naast de grote ramskop, nu ook een ramskop op hout.


173


183  post 12 (3)

Ben je geïnspireerd door de foto’s, dan nodigen wij jullie heel graag uit om eens even aan te komen bij Seizoen & Stijl.


Groet Lia

17 opmerkingen:

  1. Natuurlijk ben ik geïnspireerd, het ziet er allemaal zo mooi uit! Plaatjes om van te genieten!

    Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superrrr uit elke keer weer genieten van je mooie foto's lia ....winkel is voor mij beetje te ver maar geniet toch op deze manier mee kom ik eens een keer in de buurt staat hij zeker op mij lijstje ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spullen hebben jullie weer!!
    Ziet er weer erg mooi uit....
    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige spullen weer, helemaal m'n smaak. De bank lijkt sprekend op onze bank, die ik pas gekocht heb, nu nog zo'n mooie tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer even een stukje van de mooie winkel te zien. De ram op hout ( laatste foto) heb ik na de 'On Route' ook gekocht.
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie spulletjes.
    En de bank vind ik heel mooi.

    fijn weekend

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er fantastisch uit daar! Kon ik maar wat vaker komen. Maar helaas daar woon ik daar veel te ver weg voor.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit hier echt te kwijlen (zucht)...wat een mooie spullen. Die bank vind ik echt prachtig, zou deze graag in mijn kamer zetten en die eetkamerstoel komt me wel heel bekend voor hihi.
    Echt weer een genietpost Lia.
    Groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Lia wat kan ik hier nou nog op zeggen?? Ik ben wel een regelmatige bezoekster en nog geen één keer ben ik met lege handen thuis gekomen. Maar als ik nu weer kom dan gaat er "als ze er zijn" zo'n stenen ram mee naar huis. Want dat is een grote wens van mij.
    De foto's zijn weer heel sfeervol hoor.
    Een lieve groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar kun je toch niet anders dan geïnspireerd van raken...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd zulke mooie foto's! Ik wil er echt graag een keertje heen, helaas is het zo ver weg.. Maar aan de foto's te zien echt de moeite waard!!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige foto's Lia!! De bank op de eerste foto is geweldig mooi!
      Fijne zondag!
      xx
      Greet

      Verwijderen
  12. Over twee weekjes ben ik het weekend in Berg en Dal bij mijn zoon en ik hoop op de heenweg even lekker bij jullie aan te kunnen komen...Is een mooie pauze om de hond even uit te laten, mijn man dan.....Kan ik even snuffelen.

    Leuk!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijft een prachtige winkel, daar wil ik echt nog een keer heen.
    Dat rondje Betuwe (en lunch) hou ik zeker in gedachten ;-)

    En ja Lia , één van je ouders (of schoonouders) missen, blijft zeer doen.
    Wordt minder erg naarmate de tijd verstrijkt maar soms is het er
    ook zo maar weer hoor, dan rij ik langs het Hospice
    en ben ik weer intens verdrietig.

    Ga ik hier ook gelijk maar even schrijven dat ik je nieuwe stoelen
    zo mooi vind . Ben nu al wel erg benieuwd naar de tafel
    van oud eiken wagondelen.

    Jullie smaak kennende wordt dat vast een plaatje !

    Fijn weekend verder ,lieve groet Gea



    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow weer zo mooi je zou je hele interieur toch in die stijl willen...
    Mooie kleurencombinaties...en lekker stoer.
    De toefjes zijn ook weer heel mooi..

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zucht .... ik zou alles wel in mijn huis willen hebben. Ik vind het allemaal zo sfeervol!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om zo weer geïnspireerd te raken ,mooi die eetkamerstoel !
    Het is jammer dat de winkel zover weg is ,maar wie weet !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia