zaterdag 2 maart 2013

Keukenkast….

 

Ik zie het al helemaal voor me, een mooie grote woonkeuken waar dan zo'n stoere keukenkast instaat. Zo’n kast waar je servies in kunt zetten en ook nog eens leuk kunt vullen met accessoires. Zien jullie het ook al voor je?

Dus een kast die niet alleen een functie heeft, maar ook nog eens heel mooi is om te zien.

 

088

Deze prachtige keukenkast van Hoffz is nu ook te zien bij Seizoen & Stijl.

 

095

 

091

Onderin de kast staan 4 stoere en stevige manden waar je van alles in kunt bewaren, wat je liever niet in het zicht heb staan.

Sinds kort verkopen ze nu ook twee soorten wit aardewerk servies, wat je heel leuk door elkaar kunt gebruiken. Er zijn verschillende schaaltjes, kopjes, bekers en borden. Dus je kunt zelf samenstellen wat en hoe je het wilt hebben.

 

061

 

060 064

Servies wat je niet achter gesloten deuren hoeft te bewaren, omdat het gewoon al  mooi is om te zien.

Groet Lia

19 opmerkingen:

  1. Ja...hier droom ik nou ook van, al moet ik zeggen dat ik iedere dag nog zingend door de keuken loop hihi. Maar zo'n mooie grote kast waarin je al je mooiste servies in kwijt kan. Een grote eettafel waar je met heel veel mensen aan kunt zitten.
    Ik droom lekker verder.
    Fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super kast wie wil dat niet ... prachtige sfeerfoto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kast zeg. Die wil iedereen wel in zijn keuken hebben. En dan dat servies ook zo mooi. Echt weer heel erg mooi.
    Een fijn weekend.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kast waar je heerlijk mee aan de slag kunt voor je servies.
    Het servies is ook erg mooi, foto's die je inspireren, dank je wel voor de mooie beelden!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kast ,maar past helaas niet in mijn keukentje.
    Maar wie weet ooit........

    fijn weekend
    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kast!!
    En dan het servies...een plaatje...
    Dank je wel Lia voor het tonen van de foto's...vind het elke keer weer een feest om ze te zien...

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf mezelf herhalen. Maar wat is dit weer prachtig. Schitterende kast en ook dat servies is tijdloos mooi. Ook weer prachtig door jou in beeld gebracht.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Hoffz toch een leuk merk
    Je mag trots zijn als je het mag verkopen.
    Een super kast .

    Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n grote kast in de keuken. Hier staat er ook eentje van ruim 2 meter breed. Geeft de keuken gelijk een sfeer van landelijke woonkeuken en daar geniet ik dagelijks van...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onze keuken is er veel te klein voor, maar de kast is absoluut gaaf. Wat dat betreft is er nog genoeg te wensen, al ben ik gelukkig ook super blij met wat we al hebben. Dat wensenlijstje is uiteindelijk een luxe-probleem.

    Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi mooi mooi weer !
    Geniet foto,s!!
    Fijne zondag!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kast die zou ook niet misstaan in mijn keuken.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kast, die zou ik graag willen hebben want dan weet ik dat ik de keuken heb gevonden die in mijn huis past. Of het huis dat bij de kast en de keuken past.

    Dus ook ik droom nog even door, maar het is een mooie droom!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia, Dit is een mooie kast, en zo mooi rustig gedecoreerd.
    Ik heb toevallig ook een grijze kast maar heb hem sinds kort door de helft gedaan,en
    nu heb ik een dressoir en een bovenkast. Dat is wel grappig geworden.
    Ik vind jouw blog prachtig, mooie foto's. Ik ga je volgen ben wel niet de 250e geworden, vind 225e ook een mooi getal Ha ha ha.
    fijne week lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, gaaf hoor!
    Deze kast gaat helaas bij mij niet passen.
    Maar de inspiratie is al goed genoeg. De krans, het serviesgoed, de broodplanken. Dat gaat in mijn keuken wel.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij heerlijk zo,n mooie kast maar helaas te kleine keuken !
    Maar hij is prachtig en mooi gevuld met mooie assessoires .
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi! En wat een mooi servies... geweldig! Oh en die hanglampen, prachtig!
    Lieve groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi bericht over deze kast, ik vind dat zoooo mooi.
    En dat servies er in, om te kwijlen zo mooi.
    Leuke post, goed weekend!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia