zaterdag 9 maart 2013

Meer warmte en gezelligheid….

 

 

Dat was de wens van de fam. Diepeveen uit Veenendaal. Hun mooie nieuwbouwhuis met hoge plafonds was ingericht in een moderne look, maar ze vonden het toch wel erg koud en ongezellig en ze wilden dus wat meer warmte en gezelligheid toevoegen in hun huis.

Samen met José hebben ze een plan gemaakt om een warme eenheid te maken tussen het behang wat al op de schouw zat, de gietvloer, de lamellen en de nieuwe meubels en accessoires van Hoffz.

 

058

De muren moesten ook een nieuwe kleur hebben, en daarvoor werd gekozen voor de fluweelverf van Carte Colori in de kleur Flax. Ook werden de zwarte voile overgordijnen vervangen door mooie gevoerde gordijnen van taft in een zandkleur die mooi past bij de rest, en het meteen een warme en rijke uitstraling geeft.

 

038

De zithoek bestaat uit de prachtige Bo bank en de extra grote Bo loveseat in een prachtige mosgroene kleur. Tussen de bank en de loveseat staat niet één tafel maar twee verschillende wijntafeltjes.

 

054 - kopie

 

036

WARMTE & GEZELLIGHEID

043  084

Ook in een modern huis passen de meubels en accessoires van Hoffz dus heel goed.

 

020 

En de zuil waarop de grote oude kruik met takken staat, maakt het plaatje naast de piano compleet.

18 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een warme sfeer .Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haal de Seizoen en Stijl-stijl er echt uit, het had een huis tijdens de on route kunnen zijn. Het ziet er bijzonder sfeervol uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil, inderdaad veel warmer.
    seizoen en stijl staat bovenaan mijn verlanglijstje om te bezoeken.

    fijn weekend
    inge, my choice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat is dat mooi,mijn complimenten.
    Moet altijd wel even denken dat men dan geen kleine kinderen heeft want bij sommige elementen zouden het hier helaas niet overleven...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige meubels en accessoires heeft Hoffz, maakt van elk huis iets aparts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia, wat is het mooi geworden.
    Echt veel warmte, rust en gezelligheid. Vooral de zuil met de kruik vind ik het allermooiste. Ik heb alleen een opmerking, je had misschien nog een karpet bij de zithoek kunnen doen. Maar misschien heeft dat wel een reden (allergie) misschien ?
    De Lampen zijn ook heel erg sfeervol.
    Fijne week, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben alleen maar voor het blog Ingrid. De winkel is niet van mij, en doe dan ook geen styling. En waarschijnlijk hebben ze daar een rede voor.
      Groetjes Lia

      Verwijderen
  7. Prachtig!! Hoe sfeervol kan een nieuwbouwhuis zijn met zulke mooie meubels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is duidelijk, dat gaat heel erg goed samen.. De wijntafeltjes samen vind ik erg leuk gevonden. Het eindresultaat is heel erg mooi zeg. Heerlijke inspiratie.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 1 woord.....WAUW!!!
    Fijne week!
    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kamer straalt inderdaad warmte uit; prachtig geworden!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo team van seizoen en stijl,

    Vandaag de dadeltak ontvangen, wat ontzettend snel, de tak is heel mooi.
    Bedankt voor de snelle levering.

    fijne dag,
    Inge van der Sanden.
    my choice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij wensen je heel veel pleier met de tak

      Groet Seizoen & Stijl

      Verwijderen
  12. Hallo

    In een woord prachtig. Ik ben op zoek naar een kruik zoals die op de sokkel. Kan u mij zeggen waar ik deze kan vinden.

    Vriendelijke groet
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor, bij Seizoen & Stijl in Ochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia,

    Ik was erg benieuwd naar de salontafel.
    Welk merk is dit en is dit nog te verkrijgen?
    Is er eventueel nog een eettafel van?!

    Groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Kim,

    Die salontafels is van hoffz, en voor zover ik weet staat hij niet meer in de winkel, maar je kunt het beste naar de winkel bellen om te vragen of hij nog leverbaar is. Gr lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia