donderdag 4 april 2013

Bloementaarten.



Op 18 April is het weer secretaresse dag, dan worden er weer veel dames door hun baas in het zonnetje gezet en wij hebben dan weer diverse mooie bloemstukken die leuk zijn om te geven. 


031

Leuke bloementaarten in verschillende maten en vormen.
Dus noteer dit alvast in je agenda, maar het is zeker ook heel leuk om op 12 Mei kado te geven aan de liefste moeder die er is.


024 028

023

Wil je andere creaties met bloemen, kom dan eens een kijkje nemen bij Seizoen & Stijl. En dan maken wij een prachtig boeket om te geven.


Graag tot ziens bij:
Seizoen & Stijl                                                                                                           
Liniestraat 5a                                                                                                                           
4051 BN Ochten

10 opmerkingen:

  1. Jeetje wat prachtig allemaal zeg...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit die bloemtaarten, ik zal mijn baas even een hint geven hihi.
    Fijne avond Lia.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier houd ik erg van. Ik bedoel van secretaresse-dag maar zeker ook van de bloemwerken die jij laat zien. Ik ben gek op dat zachtroze gemengd met besjes en groen. En dan ook nog wat stoers zoals schors of touw. Helemaal leuk!
    Helaas woont mijn baas niet in Ochten :-(
    Maar ik zal zeker ook best een mooi boeket krijgen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, voor anderen erg leuk, zelf vind ik ze toch te bloemig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Tot nu toe ben ik ieder jaar verwend...ik hoop dat ze er dit jaar weer aan denken en zoiets moois uitkiezen:) Lieve groert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ,het schors combineert ook heel met de roosjes.
    Jammer dat ik geen secretaresse ben.

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zou ik het leuk vinden als ik zo'n stuk zou krijgen donderdag.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor ,zal een hint geven aan dochter lief voor moederdag haha !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, ben gek op kransen, bloemtaarten en biedermeier's zij staan mooi in elk interieur.

    Veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wil dit nu niet krijgen, prachtig zijn ze.
    Een goede tip voor moederdag.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia