dinsdag 9 april 2013

Weer nieuwe aanvulling



De winkel is weer uitgebreid met wat nieuwe meubels van Hoffz.
Zo staat er onder andere een prachtige bank voor aan de eettafel in een mooie velours en die in 3 maten leverbaar is. Dus voor iedere tafel is er wel een bank.
Er staan twee fauteuils die ook met een prachtige velours bekleed zijn, en die leverbaar zijn met een gecapitonneerde rug of met twee knopen.


006

Bankje leverbaar in de maten 1.50, 1.70 en 1.90


015


019

Zoals jullie zien is het net of de rugleuning eindigt in een rol. En ook de armleuning loopt rond naar beneden.


017

Wil je graag weten hoe ze zitten en er in het echt uit zien, dan ben je van harte welkom in de winkel. Je kunt hier bijna de complete Hoffz meubelcollectie vinden die is aangevuld met mooie stoere accessoires zoals de stoere kruiken en kruikvazen.


038


040


Groet Lia

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bank! En die mooie "kruik"lamp. Prachtig! Je hebt het ook weer mooi in beeld gebracht
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. seizoen en stijl staat hoog op mijn lijstje om te bezoeken, het ziet er altijd zo mooi uit.
    De stoelen zijn super.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val vooral op de bank en de kruiken...wat zijn ze mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bank en stoelen! Romantisch en stoer tegelijk.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een prachtige bank en stoelen. Wat zijn de prijzen ervan?
    Weet je dat Lia?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi is dit weer.
    En die vaaslamp...prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik zoo mooi! een bank bij de tafel. Echt mijn stijl maar ik zal het nog wel een tijdje met mijn leren stoelen moeten doen oersterk mooi maar ja dan krijg je ook niet snel weer eens wat anders.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor, dat wil ik wel hebben. Bezorg het allemaal maar, hahaha. Prachtige spullen, helemaal wat ik mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De vazen/kruiken vind ik erg mooi. Kunnen jullie mij zeggen wat de prijs/prijzen zijn.
    Mijn e-mail adres is: cavoges@kpnmail.nl.
    Alvast hartelijk bedankt,
    groet Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia,
    Jullie hebben zeker prachtige spullen.
    Nu zag ik op de foto hierboven, met de vaas met katjes, een prachtig geverfde muur.
    Welke verf en welke kleur hebben jullie hiervoor gebruikt?
    Alvast bedankt.
    Gr. Ditte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ditte,
      Voor dit soort vragen kun je het beste contact opnemen met de winkel.
      De contact gegevens staan boven aan het blog onder Contact.

      Groet Lia

      Verwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia