woensdag 1 mei 2013

Kroonluchter….

 

 

In deze post wil ik het hebben over de kroonluchter. Iedereen kent de kroonluchter natuurlijk wel met de kristallen en kettinkjes, of de simpele koperen luchter ofwel, een veelarmige kandelaar. De kroonluchter werd vroeger geassocieerd met luxe en rijkdom, en waren vaak onbetaalbaar. Maar heel veel bekende designers hebben die kroonluchter voorzien van nieuwe vormen die passen in een hedendaags interieur. Maar wisten jullie dat Hoffz ook een aantal mooie kroonluchters heeft, die dan weer helemaal geweldig in een Hoffz interieur passen, en een verrijking in uw interieur zijn.

 

S&S 2

De kroonluchter is het focuspunt van de ruimte, en niet alleen als u een huis heeft met mooie oude gebinten, maar ook in een gewone woning is het een sieraad in huis.

 

S&S 5

 

S&S 1

Lampen die in de ruimte veel sfeer en licht geven. En voor iedere ruimte is er een passende lamp te vinden.

Aan het begin van het blog staat nu een rubriek Binnenkijkers, en daar vind je ook wat mooie kroonluchters terug in diverse interieurs.

 

Groet Lia

9 opmerkingen:

  1. Hoewel ik het bij anderen heel mooi kan vinden, hou ik zelf niet zo van kroonluchters. Maar mijn smaak is wel eens vaker veranderd, dus wie weet... ;-). Ik vind de foto's wel erg mooi hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh ik vind ze prachtig!! Er gaat niks boven een mooie kroonluchter.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig, kroonluchters. Ik heb er hier in huis ook een hangen, deze wordt regelmatig aangekleed met groen of takken, net waar ik zin in heb.

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de houten kroonluchter vind ik prachtig. Zelf heb ik thuis een oude koperen kroonluchter grijs geschilderd. Ook prachtig hoor, maar die krijgt ook nog eens een donker kleurtje. Dan heeft hij meteen een andere uitstraling.

    Lieve groet, Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige blikvanger in je huis die nooit verveelt.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja een kroonluchter ik heb er ook één hangen en ik moet zeggen het verveelt me nog steeds niet. Die houten vind ik ook prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die keuken van José blijft een plaatje! Hier een echte oude kerkkroonluchter in de hal, daar blijft het bij, want ik vind ze gauw te druk..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig, ik herkende meteen de keuken. Ik ben erg van de kroonluchters. Er hangen er hier meerdere. Anders hoef ik geen lamp. Zels op het toilet hangt een kleintje.
    Leuke post,
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia