donderdag 13 juni 2013

250 en meer info…

 

 

Misschien is het jullie al wel opgevallen, maar we hebben de 250 volgers gehaald en dus word er weer een krans verloot…..

Knipsel

 

Ik heb weer de hulp ingeschakeld van de random number generator. Ik heb vanaf de eerste blz geteld naar 126, en toen kwam ik uit bij Anneke Stam.

Anneke, je mag contact opnemen met Seizoen & Stijl. Dan regelen zij hoe je de krans gaat ontvangen

Ik wens je alvast veel plezier met de krans, hij zal vast weer prachtig zijn, en een mooi plekje krijgen.

 

Er kwam de laatste tijd veel vraag naar de rammen, en zoals jullie zien

ZE ZIJN ER WEER!!!!

foto (4)

 

A.s Zaterdag staat Seizoen & Stijl ook weer op een fair, niet ergens in het land maar gewoon in Ochten. Bij Kaatje & Co op de Bonegraafseweg 4 is een leuke, kleine maar gezellige dorpsfair. Klik!!!

Het weer schijnt ook heerlijk te worden, en wellicht leuk om te combineren met een bezoek aan de winkel van Seizoen & Stijl, waar ook weer het een en ander veranderd is qua setting.

Ook wil ik even vermelden dat je voor allerlei info het beste naar de winkel kunt bellen, want ik ben alleen maar voor de foto’s en het blog. De gegevens van de winkel staan onder contact.

Graag tot ziens op de fair en in de winkel.

 

Groet van het team van

Seizoen & Stijl

en Lia

13 opmerkingen:

  1. Leuk voor Anneke dat ze een mooie krans gewonnen heeft, proficiat Anneke.
    En het is het wachten waard geweest op de rammen, wat zijn ze mooi

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor Anneke, gefeliciteerd hoor. En de rammen zijn prachtig hoor.

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor Anneke, daar zal ze vast heel blij mee zijn!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Anneke, ik heb de krans de vorige keer gewonnen en ben er nog steeds erg blij mee.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke gefeliciteerd.
    En ik vind die rammen toch zoooooo leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Anneke,met de krans.
    Hij zal vast erg mooi zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar de rammen moet je denk ik zelf ophalen he? Die kunnen niet verstuurd worden neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je dat beter even kunt vragen bij Seizoen & Stijl. Tel nr staat onder contact.

      Verwijderen
  8. Wat zal Anneke hier blij mee zijn! Van harte gefeliciteerd!

    Ik wens jou en het hele team een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij past zo'n krans precies bij de sfeer van Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie verwacht nou dat ik zo'n prachtige krans zou winnen? Ik hoef jullie niet te zeggen hoe blij ik er mee ben he? Ik verheug me dan ook op volgende week want dan heb ik hem in huis.
    Ik wil iedereen van Seizoen en Stijl hartelijk bedanken en Lia jij natuurlijk voor al de moeite. En lieve bloggers bedankt voor de felicitaties en een fijn weekend.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Felicitaties voor Anneke, heerlijk dat zij zo'n prachtige krans gaat krijgen...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneke gefeliciteerd....wat leuk!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia