maandag 16 september 2013

2003 - 2013

 

 

Graag wil ik alle trouwe bloglezers, alle bezoekers in mijn winkel, alle Facebook- volgers en lezers hartelijk bedanken voor de leuke reacties welke wij in de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen.

Na 10 jaar Seizoen & Stijl is er voor mij een nieuwe uitdaging gekomen bij Hoffz Interieur, welke jullie allen uiteraard niet onbekend is!

In de volgende kaart kunnen jullie lezen hoe ik mijn carrière begonnen ben!

Seizoen & Stijl stopt gelukkig niet en Corine gaat samen met Mascha en Carline, welke geen onbekende gezichten zijn voor jullie, het concept van de winkel voortzetten!

27 en/of 28 september zijn jullie van harte welkom voor een hapje en een drankje!

Ook zullen deze 2 dagen op ALLE resterende meubels en accessoires een korting gelden van 30%, zodat Corine met Mascha en Carline u een nieuw gevulde winkel met veel "Hoffz" weer kunnen presenteren!

 

kaart jose 1

kaart jose 2

 

Ook nodig ik iedereen uit die op de hoogte wil blijven van de gehele collectie van Hoffz Interieur om deze te komen bekijken op 11 oktober in het ETC Expo te Culemborg.

Wonen Landelijke Stijl en Hoffz hebben de krachten gebundeld en er is een woonkamer gecreëerd!

Kom het resultaat in AVANT-PREMIÈRE bewonderen op 11 oktober van 14:00 tot 22:00 uur.

U dient zich vooraf alleen aan te melden via www.etcexpo.nl en u krijgt gratis toegang als trouwe lezer van de Wonen Landelijke Stijl.

Ik wil tot slot bij deze ook Lia hartelijk bedanken voor het bloggen en zal nu zelf het blog van Seizoen & Stijl gaan volgen!

 

Hartelijke groet, José

17 opmerkingen:

  1. Bij het lezen van de eerste zinnen dacht ik, o nee hé, Seizoen en Stijl gaat toch niet stoppen. Maar gelukkig is dat niet zo.
    Wat een superleuke nieuwe uitdaging krijg je bij Hoffz. Daar hebben ze echt de goede persoon voor gekozen, super, want de winkel ademt de echte Hoffz sfeer.
    Je mag trots zijn op wat je met de winkel bereikt hebt, want jullie hebben echt naam gemaakt in heel het land. Veel succes met je nieuwe uitdaging. En Corine, zo'n winkel moet toch voelen als een warme deken? Jij ook veel succes met het runnen van de winkel.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José,
    Gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum van je prachtige zaak. Dat je er maar zeker nog eens tien jaar aan vast zult knopen en met hetzelfde plezier kunt blijven doorgaan...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De komende 10 jaar zullen door een ander voortgezet worden Mirjam.

      Verwijderen
  3. Via Lia ontdekten wij nog niet zo heel lang geleden jouw prachtige winkel José.. en het bezoek aan je eigen huis tijdens de en route-dagen heeft ons veel inspiratie opgeleverd! Succes met je nieuwe uitdaging bij Hoffz.
    Corine: ik heb je nog niet ontmoet, maar wat een heerlijkheid moet het zijn om met je eigen creativiteit Seizoen & Stijl voort te zetten. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik dacht bij de eerste regels...o nee, toch niet....?
    Maar gelukkig kunnen we in de toekomst ook nog terecht bij Seizoen en Stijl.
    Allebei de dames wens ik veel plezier en succes bij het voortzetten van de carrière in beide zaken.
    Hoop veel van jullie beiden te zien en horen.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als Martine dacht ik ook even Seizoen & Stijl gaat dicht...gelukkig...het wordt overgenomen.
    Het lijkt me super gaaf om zo'n zaak over te nemen, bekend in heel het land.
    Corine...ik wens je veel succes, je neemt een hele leuke zaak over....een droom moet uitkomen nu.
    Jose...veel succes in je verdere loopbaan, wauw...werken voor Hoffz, dat zal geen dag vervelen.
    Lia..ik heb altijd genoten van je posten, maar je gaat wel door toch...

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, jullie gaan ergens in Oktober weer van me horen....

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat je bij Hoffz een nieuwe uitdaging aangaat, al vind ik het persoonlijk best jammer je niet meer in de winkel aan te treffen. Ik ben er niet vaak geweest, maar bij de On Route wist je toch wie ik was en dat maakte wel indruk, dat gebeurt tegenwoordig niet meer zo vaak. Mede daardoor vond ik je altijd erg persoonlijk. Maar uiteraard wens ik je enorm veel succes met je nieuwe baan.

    Ik wens Corine heel veel succes met het voortzetten van de winkel!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. José hartelijk gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum. Heel erg jammer dat je de zaak gaat verlaten. Jan en ik kwamen altijd met plezier jullie kant op. Altijd ontving je ons zeer gastvrij en gaf ons altijd een goed advies. Zoals zo velen waren we gek op de hoffzsfeer en sfeer weet je in de zaak te brengen. Vandaar dat je nu een nieuwe uitdaging krijgt bij Hoffz. Ik wens je heel veel geluk in je nieuwe baan en hoop je nog wat van je te horen.
    Corine ik wens je ook alle succes toe met de fantastische zaak en komen gauw kijken.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag José, we kennen elkaar niet maar ik volg deze blog via Lia.
    Ik wens je veel succes met het verder gaan. Een nieuwe uitdaging, nieuwe kansen!
    En voor Lia ... gewoon doorgaan meis x
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. José van harte gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging. Ik ben 2 keer in je prachtige winkel geweest en niet met lege handen de deur uitgegaan en ik kom beslist een keer terug bij Corine in de winkel. Haar wil ik bij deze heel veel succes wensen.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes allebei, dat gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging! Het verlaten van 'je kindje' zal nog niet meevallen, maar er staat wel degelijk iets moois tegenover. En eerst leek het of S&S ging sluiten toen ik begon met lezen, maar dit is wel heel mooi dat het wordt voortgezet. Succes!!
    Groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je heel veel succes met je nieuwe uitdaging. Binnenkort hoop ik toch eens naar Seizoen en Stijl te gaan. Heb er nu al zoveel over gehoord en gelezen...
    Corine ik wens jou heel veel succes met het voortzetten van de zaak.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte en veel succes met je nieuwe uitdaging! Erg leuk. Je hebt een prachtige zaak opgericht en tijdens de succesvolle on route de mensen zelfs een blik gegund in je eigen woning. Heel bijzonder. Op zo'n prestatie mag je erg trots zijn. Corine veel succes en plezier gewenst met het voortzetten van deze prachtige zaak!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. José heel veel plezier bij Hoffz.
    Corine, Mascha en Carline veel plezier met het voorzetten van Seizoen & Stijl.

    fijn weekend

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia