dinsdag 8 oktober 2013

De deur gaat weer open…..

 

 

067

Vandaag zijn de deuren weer geopend en staat het team van Seizoen & Stijl weer voor u klaar om u te ontvangen. De winkel heeft een prachtige metamorfose ondergaan, en ik laat jullie alvast een klein stukje van de winkel zien.

 

069

De winkel heeft een hele mooie uitstraling gekregen door de Castle Stones. Je treft nu in een aantal vertrekken de Dallen, loft en bricks aan in de winkel. Deze prachtige handgemaakte tegels zijn afdrukken van oude bourgondische dallen en waaltjes en hebben een authentieke uitstraling.

 

050

Ook zijn er weer een aantal nieuwe produkten van Hoffz te bewonderen, zoals een tafel, kasten en deze prachtige lamp.

 

057

 

010

Het is echt de moeite waard om een bezoek te brengen aan de gerestylde winkel van

Seizoen & Stijl

om zelf te kunnen zien hoe mooi en stijlvol de winkel is geworden.

Er liggen ook weer leuke toefjes van Olijf, Saliekruid en Steeneik in de winkel.

16 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie enorm veel succes en plezier in jullie opnieuw geopende winkel. Geniet ervan...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww...mooi hoor !!..we komen gauw weer eens kijken....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet er dat allemaal goed uit...ik ben nog steeds van plan om van de week die kant op te komen.
    Ik wens het team van Seizoen & Stijl veel succes.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik ga donderdag kijken, ik ben heel benieuwd, maar het zal ongetwijfeld prachtig zijn!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik ben vanmorgen al wezen kijken en het is inderdaad een prachtige metamorfose. De Castle Stones maken het plaatje helemaal af en buitenom is het ook erg mooi geworden met die oude deuren. Het harde werken van de afgelopen week is niet voor niks geweest!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat prachtig!!!
    Ik kom donderdag jullie kant op met Monica :-))
    Tot dan!

    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik zo op de foto's zie is het echt mooi geworden hoor..
    Geniet ervan..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi allemaal. Het ziet er geweldig uit. Binnenkort maar eens een dagje vrij nemen om al dat moois te aanschouwen.
    Heel veel succes! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk sfeertje. Jammer dat jullie een beetje ver weg zitten voor mij.
    Misschien toch eens een dagje voor plannen....
    Heel veel succes!
    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er allemaal mooi uit! Moet toch een keer tijd vrijmaken voor een bezoek aan deze vernieuwde winkel.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom binnenkort weer eens kijken, ben erg benieuwd hoe het is geworden!

    groet, Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er erg mooi uit... Van harte gefeliciteerd met de overname en deze verbouwing. Ik reed langs toen jullie buiten erg druk waren. Zag er uit als een hele grondige aanpak. Heel veel succes en hopelijk tot ziens.

    Met vriendelijke groet en mooi weer,
    Karin Huiberts | MIKS | Creativiteit met karakter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd, ik kom gauw een keer langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het al vaker gezegd; als ik daar in de buurt woonde, kwam ik er niet vandaan zucht..... Helemaal mijn stijl. Ben pas nog achter castle stones aangeweest voor in onze keuken, maar ze zijn iets boven ons budget, jammerrrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er echt super uit!!! Complimenten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het er supermooi uit zien en kom zeker nog eens terug :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia