dinsdag 15 oktober 2013

Voor wie nog niet is geweest….

 

 

 

Nog niet in staat geweest om ons een bezoek te brengen,

maar wel heel nieuwsgierig geworden naar hoe het er nu uit ziet.

Kijk dan naar de volgende sfeerfoto’s, en wellicht zien wij jou dan nog dit jaar bij

Seizoen & Stijl.

 

S&S 068

 

Bij binnenkomst in de winkel sta je meteen in een mooie warme kamer,

met rechts meer licht omdat er nu twee tuindeuren naar de buitenplaats zijn gemaakt.

En je hebt er ook zo’n leuke doorkijk naar de volgende warme kamer.

 

S&S 015

 

En als je bij binnenkomst naar rechts gaat, kom je hier en daar natuurlijk ook wat groen tegen,

zoals dadeltakken en amaryllisbollen.

 

S&S 024

 

Sober, Stoer, en gezellig warm….

 

S&S 101-crop

 

Als je door de winkel loopt, kun je op een aantal plaatsen steeds weer een andere ruimte inkijken.

 

S&S 030

 

S&S 032

 

Dit seizoen gaat echt heel leuk en mooi worden, niet alleen omdat de winkel nu zo gezellig is, maar ook omdat we straks weer richting de kerst gaan, met de daarbij behorende kransen en versieringen.

Maar ook omdat we horen bij de exclusieve dealers van de Wonen Landelijke Stijl woonkamer by Hoffz.

En die jullie straks dus hier ook kunnen bewonderen.

22 opmerkingen:

  1. Wow.....hier zou ik me wel een paar uurtjes kunnen vermaken. Wat ziet het er allemaal prachtig uit en wat heb je weer een mooie foto's gemaakt Lia.
    Fijne avond en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de winkel zo mooi... Hij staat hoog op mijn to-go-to-lijstje, maar het is nogal een eindje voor me uit de buurt..
    Ik geniet intussen van alle mooie foto's...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk een kijkje in de nieuwe Seizoen& Stijl winkel , jammer dat het zo ver weg is want anders had ik allang een bezoek gebracht !
    Wat een prachtige meubelen zo stoer en sfeervol helemaal mijn smaak !
    Liefs Ida


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit jaar kom ik zeker naar Seizoen en Stijl...jammer genoeg kon ik vorige week niet..nu wacht ik op de kerstversieringen...
    De zaak ziet er prachtig uit.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet geweest.
    Maar de sfeer foto´s zijn geweldig.
    Jullie zitten een beetje ver weg voor mij.
    Maar ik geniet van de foto´s.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Mooie winkel hoor! Ik hou het alleen wel bij het bekijken van de mooie foto's die je plaatst. De winkel is voor mij net iets te ver weg ;)
    Maar ik geniet van de afbeeldingen en ben benieuwd hoe de winkel eruit zal zien in kerstsferen.
    x Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi allemaal, ik heb dan ook veel zin om binnenkort een bezoekje aan de winkel te brengen.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er sfeervol uit, helaas voor mij erg ver weg... gelukkig kan ik hier toch mee genieten.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Afgelopen vrijdag was ik in de winkel. Omdat ik er nog weinig was geweest, wist ik niet goed wat er allemaal veranderd was, maar ik vond het voorheen erg mooi en nu ook weer prachtig. In de kersttijd kom ik zeker nog terug!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Genieten hoor van de mooie foto's, wat een prachtige sfeer.
    Aan de lange tafel op de eerste foto heb ik vorige week nog een heerlijk kopje koffie zitten drinken!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig wat een mooie sfeervolle foto's .... eens overwegen voor een
    weekendje-weg-nederland ... haha
    lieve groeten
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er mooi uit, sfeervol en wat lichter zo te zien. Ik hoop binnenkort die kant een keer op te gaan.
    Ik heb sinds kort een sidetable in de kamer die veel weg heeft van die op de derde foto. Leuk met die kaarsen er op.
    Een fijne dag, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk alvast een voorproefje...ik krijg nu wel heel veel zin om langs te komen:) ga ik ook zeker doen binnenkort!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's zo mooi ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik kom binnenkort weer eens langs. Heb de "nieuwe" winkel nog niet gezien, maar het ziet er allemaal weer zó mooi uit.
    En Lia, wat heb je toch een talent om sfeervolle foto's te maken! Jaloersmakend gewoon:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zit hier werkelijk waar helemaal weg te zwijmelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook wij vonden het super mooi, die meiden hebben hard gewerkt.
    Ik heb de woonkamer van WLS en Hoffz al gezien in het Etc in Culemborg , wauw wat een sfeertje!!

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elly schreef;
    Gisteren in de winkel waarover ik al zoveel had gelezen wezen kijken.
    Echt supercomputer en sfeervol met zeer gastvrije eigenaresse(?). 3 mooie schaaltjes gekocht en gestyled à la seizoen en stijl.
    Ook al is het ver weg ik kom zeker terug, al is het maar voor dat heerlijke appeltje (thankx).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ellyoktober 16, 2013
      Supercomputer?????
      Automatische spellingscontrole, sorry!

      BeantwoordenVerwijderen

      Verwijderen
  19. Mooie foto's van een mooie winkel. Ik ben zo blij dat ik lekker in de buurt woon, want ik kan d'r heerlijk rondneuzen. De winkel is echt prachtig geworden.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zoooo super mooi dit!
    t is dat het zo ver weg is......anders!

    dank voor de foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom hier zeker nog eens terug....zo sfeervol.....ik heb die dag mijn ogen uitgekeken...wat is het daar allemaal mooi gestyled
    lieve groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia