zaterdag 26 oktober 2013

Weekendgroet en……

 

 

We hebben de afgelopen weken heel veel klanten in onze vernieuwde winkel gehad,

en het voltallige team van Seizoen & Stijl

bedankt jullie voor alle lieve en leuke reacties die we kregen.

 

002

 

We hopen natuurlijk dat jullie ons blijven bezoeken,

noteer daarom vast onze sfeerdagen in jullie agenda op 14, 15 en 16 November.

Die dagen gaan we het voor jullie extra leuk en gezellig maken.

Over het hoe en wat, dat zien jullie in de volgende post.

 

016

 

Voor nu wensen wij jullie een

Sfeervol weekend.

7 opmerkingen:

  1. Het was een feestje om bij jullie op bezoek te zijn!!
    Hoop dat ik gauw nog eens in de gelegenheid ben om jullie te bezoeken :-))
    Fijn weekend!

    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het in de agenda gezet hoor
    Fijn weekend.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou heel graag een keertje binnen kijken maar jammer genoeg zover weg.... dus ik geniet enorm van je mooie blog!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet ook dubbel en dwars van je blog..
    De foto's zien er zo mooi uit..
    Fijn weekend Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afgelopen woensdag ben ik geweest. Wat hebben ze een prachtige spullen allemaal. Ik ga er binnenkort een post over maken.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik noteer het in mijn agenda, leuk!!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! ik ga kijken of het uitkomt:-)

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia