woensdag 6 november 2013

Nieuw…..

 

 

 

Omdat Seizoen & Stijl exclusief dealer is van de

Woonkamer Landelijke Stijl by HOFFZ,

moest er een kamer in gereedheid gebracht worden.

En het is weer gelukt, om het rondje door de winkel nog leuker te maken.

Er is een leuke doorloop gecreëerd, en de kamer is voorzien van een mooie muurafwerking.

 

003

 

Dit is het enige wat ik kan laten zien, maar zodra de woonkamer geleverd word

is het hier op het blog natuurlijk meteen te zien.

 

 

Maar er is meer nieuw.

En weet je nog niet wat je moet vragen aan de Sint of voor de Kerst.

Dan is dit misschien wel iets voor je.

 

030

 

031

 

Omdat vrouwen er hiervan nooit genoeg hebben,

Prachtige tassen, in het groot en klein, in mooie kleuren en van goede kwaliteit.

En natuurlijk stoer zoals alles bij Seizoen & Stijl.

 

029

 

En om helemaal in stijl te blijven,

beschermhoesjes voor de I-phone, zoals een vrouw ze graag ziet.

 

Volg week zijn er de sfeerdagen bij Seizoen & Stijl, waar je nu dus nog meer kunt zien.

(volg week nog meer daarover)

Als je komt met vriendinnen, is het misschien leuk om het te combineren

met de high tea, waarvoor je nog kunt reserveren.

10 opmerkingen:

  1. Die tassen zijn mooi!!
    De sfeerdagen ik ga het gelijk even in mijn agenda zetten.

    Fijne avond
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen die muur al, die is prachtig... dat moet wel heel mooi worden straks...
    Oh die tassen, super...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de HOFFZ woonkamer, zie het nu overal voorbij komen.
    De muur ziet er in ieder geval al goed uit.
    De tassen zijn met toebehoren zijn leuk.
    Fijne Dag Lia.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd hoor! en de tassen zijn super :-)
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat merk Cowboybag is geweldig! Ik heb er een tas en een clutch van.
    Mooi stoer leer en het wordt door het gebruik steeds mooier.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd naar de kamer! Ik kom donderdagavond een kijkje nemen. En nu ook tassen, ook altijd goed want ik heb ook een tassentic :-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er eindelijk geweest Lia. Een paar weken geleden. Wat een mooie sfeervolle winkel. Ik heb er al een post over gemaakt, die ga ik binnenkort plaatsen. Prachtige spullen hadden ze. De tassen heb ik niet gezien, en dat is misschien maar beter ook!
    Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook zo'n tas, ze zijn zo mooi en lekker stoer, prachtig. Veel succes met het inrichten van de woonkamer.

    Fijn weekend alvast, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben heel benieuwd naar de kamer :-)
    Wat een aparte tassen......
    Ik ben hier in mij vrienden/familiekring eens gaan rondvragen of er iemand zin had om mee te gaan naar jullie maar niemand kan of wil helaas :-(
    Openbaar vervoer is voor mij geen optie......vind het zo jammer want heb de laatste keer zo genoten bij jullie.....ik vind het een supergeweldige zaak met vriendelijk personeel waar je gewoon graag komt....ik althans wel ;-)
    Heel veel plezier op de sfeerdagen!
    Gezellige avond!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia