dinsdag 12 november 2013

Sfeerdagen 14, 15 & 16 November.

 

 

 

Donderdag Vrijdag en Zaterdag zijn er de sfeerdagen.

Deze dagen is het nog leuker om door de gezellige en sfeervolle winkel te lopen.

De winkel is gedecoreerd in kerststijl en op verschillende plaatsen staan mooie kerstbomen

die opgetuigd zijn in de sfeer zoals je die van Seizoen & Stijl gewend bent.

 

Stoer, Sober en zeker Sfeervol

 

052

 

Al lopende door de winkel vind je hier en daar mooie kerstversieringen van Hoffz.

Zoals deze leuke luchtertjes voor in de boom, diverse kerstballen en kleine ornamenten in kerststijl.

 

Natuurlijk vind je er ook weer prachtige kransen en toefjes in verschillende maten,

die gecombineerd met kaarslicht deze donkere dagen nog gezelliger maken.

Kaarslicht met mooie kandelaars en stoere windlichten.

 

045

 

Je kunt meteen even naar de mooie tassen van Cowboysbag kijken,

en…. om het nog leuker te maken staat De Stijlhoek  uit Ochten er met mooie items op modegebied.

 

In een mooie aangeklede kamer is er de High Tea voor degene die zich daarvoor opgegeven hebben.

Maar zoals jullie gewend zijn van Seizoen & Stijl staat er altijd wel wat lekkers op de tafels.

 

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je het graag zien?

Je bent welkom om op deze dagen met man of vriendin even sfeer te komen proeven bij

Seizoen & Stijl

 

 

Let op, deze dagen zijn er aangepaste openingstijden.

Donderdag 14 Nov. 9.00 – 21.00 uur

      Vrijdag 15 Nov. 9.00 – 21.00 uur

   Zaterdag 16 Nov. 9.00 – 17.00 uur

15 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik ben heel benieuwd. Eigenlijk al heel lang, maar jullie zitten zo ver weg.
    Maar nu met deze sfeerdagen maken we zaterdag de reis vanuit Brabant om eens heerlijk bij jullie te komen kijken.
    Ik heb er zin in!

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen zie ik hier voorbij komen. Dat belooft wat aankomend weekend!

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat gaat het weekend helemaal goed komen. Ik hoop dat we ook kunnen komen
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij komen hoor !!!...liefs Ria..x ! enne succes met de voorbereidingen nog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij komen hoor....!! leuk !! succes met de voorbereidingen !..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas ben ik erg druk deze week, maar waarschijnlijk blijft de winkel in kerstsferen tot eind december ;-)
    Ik kom tegen die tijd graag een keer sfeer proeven!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd. Kom zeker kijken!

    Groetjes Marlize

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het wordt vast de moeite….zal ik wel op de blogs kunnen nalezen van diegene die komen…
    voor het moment ietsje té ver af voor ons, kunnen onze hond nu niet alleen thuis laten met de puppy's
    die op komst zijn tussen hier en een week of 2 ….
    fijne week nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er veelbelovend uit, de eerste indruk is nu al goed.
    Veel succes met alle voorbereidingen.

    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop hier mee te genieten en bij de blogsters die in de buurt wonen. Het is voor mij toch een heel end rijden steeds.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk leuk leuk! Ik ben morgenavond van de partij met een collega, heb er nu al zin in!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer genoeg voor mij te ver maar hoop straks te genieten van jou mooie foto's ...wens jullie allemaal heel veel plezier deze dagen weet als geen ander hoe druk maar ook hoe leuk het is ....geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga straks een nachtje en dagje naar Limburg, dus helaas, maar ik kom zeker nog een keer sfeer proeven voor de kerst!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ik nu al zie proeft naar meer!
    Helaas zelf geen vervoer naar jullie....
    Geniet nog even :-)
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga me steeds meer op kerst verheugen! Wat een leuke spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia