woensdag 20 november 2013

Sfeerdagen….

 

 

 

076

 

De sfeerdagen van vorige week waren weer een groot succes.

We hebben veel oude maar ook nieuwe klanten mogen ontvangen,

die gelukkig allemaal heel enthousiast waren over datgene wat er in de winkel stond.

(En omdat er al heel veel verkocht is, kan ik niet alles meer laten zien)

Voor degene die helaas niet konden komen, laten we u toch even wat sfeer proeven.

 

059

 

De bomen zijn niet met gewone kerstballen gedecoreerd,

maar onder andere met sleetse houten knoppen uit de collectie van Hoffz.

 

034  033

 

Sommige willen met de kerst toch wat meer glitter,

daarom zijn er ook hele mooie verschillende glazen ballen in diverse maten.

Neem je geen kerstboom maar wil je toch de sfeer,

dan is het ook leuk om gewoon een houten schaal gevuld met enkele ballen neer te zetten.

 

027

077

 

Wat dacht je van mosballen, die weer leuk omwikkeld zijn met een leren bandje.

En die dan te combineren met de glazen ballen.

 

037

 

044

 

Maar deze kleine boom gemaakt van dikke takken is ook leuk, en neemt weinig plaats in.

Zoals je ziet is er gewoon genoeg om je huis te decoreren voor de kerst met een stoere en sobere look.

 

051

 

063

 

En natuurlijk is deze sfeer er de hele Decembermaand.

Dus heeft u nog de gelegenheid om te komen,

u bent van harte welkom.

 

Op 18 en 19 Dec zijn er overigens nog 2 speciale dagen gepland,

The day’s before Christmas

waar we u later graag meer over vertellen

Maar in de volgende post laten wij u eerst vol trots de

Wonen landelijke stijl-woonkamer by Hoffz zien.

21 opmerkingen:

  1. Lia, prachtige sfeer….zooo jammer ik veel te ver vandaan woon, ik hou zo van die waxinehouders
    waarschijnlijk van Hoffz ? Héél sfeervol zo'n dik glas …
    Al leuk dat ik via het blog kan meegenieten … :-)

    fijne avond
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afgelopen zaterdag zijn we in de winkel geweest en we hebben genoten! Wat een prachtige winkel en wat een mooie spullen ...
    Hartelijke groet Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer dat er geen webshop is.

    Fijne avond!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....sfeerdagen.....nou dat wordt prachtig weergegeven in de foto,s...wat een sfeer....wat mooi!!!
    Fijne avond..
    Lieve groet, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij is het ook te ver héél spijtig ....want is precies een supermooie winkel !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer zo ver weg... Maar sfeer is super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sfeer, sfeer en nog eens sfeer... wat heerlijk om te zien...
    Ik wens je alvast een fijne dag morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas kon ik het deze keer niet redden. Wat mooi die sleetse houten knoppen, en wat fijn dat ik op deze manier toch nog mee kan genieten van jullie mooie sfeer.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook een prachtige winkel met hele mooie spullen. Maar jammer genoeg voor mij ook te ver om regelmatig heen te gaan.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoewel ik natuurlijk in de winkel ben geweest vind ik het ook heel leuk om nog even na te genieten van de mooie foto's. De sfeerdagen waren super geregeld! De winkel ziet er prachtig uit. En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat er 18 en 19 precies gaat gebeuren. Ik houd er alvast rekening mee in mijn agenda! :-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het heel erg jammer dat we niet geweest zijn. Het is zo'n prachtige winkel. Misschien hpgaan we vrijdag kijken.
    Mooie foto's Lia.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor mij veel te ver weg; toch veel leuke ideetjes opgedaan!

    Het moet een prachtige winkel zijn...

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele sfeervolle foto's, ik kom er vast nog wel een keer voor de kerst!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog even een kleine reactie aan toevoegen… wat ben ik blij dat ik niet de enige ben
    die er ver vanaf woon, in woon er 250km vandaan, en ja ik wil me graag aansluiten bij de
    reactie van Loes, Maison Louise, héél jammer dat er (nog) geen webshop is …haha…tip ?
    fijne dag
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf zeg, ziet er allemaal super uit!
    Precies het sfeertje waar we van houden..;-))
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een mooie rustige sfeer..
    Zonder auto is het voor mij ook helaas te ver..
    Maar ik geniet des te meer van je mooie foto's..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me een prachtige winkel Lia, zo sfeervol.
    Ik was gisteren op de Country en Christmas fair en daar sprak ik iemand die jouw blog leest, leuk toch?
    Ik heb erover geschreven op mijn blog.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu ik dit zie heb ik veel zin om langs te komen!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het een succes was! Het ziet er allemaal heel sfeervol uit en helemaal mijn stijl met al die natuurlijke materialen.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi!!

    Jammer dat ik in België woon, wat hebben jullie daar in Nederland toch leuke winkels!!

    fijn weekend
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia