donderdag 28 november 2013

Wonen Landelijke Stijl-woonkamer

by Hoffz Interieur

 

 

 

WONEN Landelijke Stijl en Hoffz Interieur, een toonaangevend interieurmerk in de landelijke stijl,

bundelden de krachten en creëerden samen de

WONEN Landelijke Stijl-woonkamer by Hoffz Interieur:

stoer-landelijke meubelen en accessoires in een verweerde, eerlijke, authentieke stijl.

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-026

 

Zo werd hij getoond aan de dealers van Hoffz, en we zijn trots dat we vanaf vandaag deze

prachtige woonkamer kunnen laten zien bij Seizoen & Stijl.

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-001  Hoffz by Photography Ivar Janssen.-005

 

De woonkamer bestaat o.a uit een mooie bank, eettafel, sitetable, en een prachtige kast,

eigenlijk gewoon alles wat je in een woonkamer nodig hebt.

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-015

 

Deze meubels staan niet gewoon in de winkel tussen alle andere mooie meubels van Hoffz,

maar heeft bij ons een eigen kamer gekregen.

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-004

 

De woonkamer bestaat niet alleen uit meubels, hij is ook gedecoreerd met stoere accessoires,

zoals je die van Hoffz gewend bent.

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-025

 

Dus wil je deze woonkamer in het echt bewonderen, dan ben je van harte welkom

bij Seizoen & Stijl.

 

De koffie staat al klaar….

 

Hoffz by Photography Ivar Janssen.-003  Hoffz by Photography Ivar Janssen.-002  Hoffz by Photography Ivar Janssen.-006

                             

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat de kamer echt een aparte ruimte heeft in de zaak! Ik moet nog wel wat wennen aan deze stijl.. het is wat minder s(t)ober dan ik van Hoffz gewend ben en waar ik van hou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de woonkamer al gezien..in mijn woonplaats is ook een hele leuke zaak met Hoffz....schitterend...die console met pot staat hoog op mijn verlanglijstje...maar ja...het prijskaartje..hihi...
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf dat -ie bij jullie al staat!!
    Maandag wordt de huiskamer geleverd in Rijnsburg..;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi :-) helemaal mijn stijltje!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi maar voor mij zijn de kleuren bij elkaar iets te donker.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enorm sfeervol...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staat vanalles op mijn lijstje maar het zal wel bij wat accessoires blij en ;-) vind de bank mooi! Ga het morgen eens bekijken bij de concurrent en daarna een weekendje weg plannen waar seizoen en stijl bij zit!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sfeervol…. mooi…mooier ….mooist….
    fijn weekend
    lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm... hier moet ik toch even aan wennen. De items per stuk zijn best mooi maar het geheel is naar mijn smaak toch wat te grauw en te grijs.
    Mag ik dat zeggen?
    ja toch?
    Fijn weekend,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik heb natuurlijk al een preview kunnen zien bij de beurs, maar uiteraard wil ik de kamer ook nog eens bij S&S bewonderen op m'n gemak hihi. Denk dat ik zaterdag even kom kijken!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie ruimte! Vind de stijl zelf iets te donker/somber om mijn eigen huis mee in te richten, maar het is wel prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia