maandag 30 december 2013

Een sfeervol nieuwjaar…

 

 

 

012

 

Seizoen & Stijl

wenst iedereen

een heel mooi, gezellig en sfeervol

2014

 

 

We zijn momenteel gesloten maar verwelkomen u graag weer vanaf 2 januari in onze winkel.

 

Nadat we de kerstversieringen weer in de dozen hebben gedaan,

gaan we de winkel opnieuw restylen,

zodat de nieuwe items van Hoffz weer een mooie plaats krijgen.

 

We stellen het zeer op prijs dat u het afgelopen jaar steeds weer

onze winkel en blog heeft bezocht,

en willen u daar heel hartelijk voor bedanken.

 

We helpen u ook in 2014 weer graag op weg naar een sfeervol interieur,

en komen ook bij u thuis voor kleur- en interieuradvies.

 

Door het Blog en Facebook houden wij u op de hoogte van nieuwe items

op woon- & bloemengebied.

 

Warme groet van

Corine

Mascha

Carline

&

Lia

 

 

8 opmerkingen:

  1. Dank jullie wel ik wens jullie ook een heel mooi, gezond, liefdevol en succesvol jaar.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook alle goeds voor 2014 en dan kom ik zeker weer
    die kant op!! Gr. Jac..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens het team van Seizoen & stijl een succesvol 2014.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2014!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens het team een gelukkig 2014 toe! het is altijd een feestje om in de winkel te komen:-)

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens het team een héél erg succesvol en sfeervol jaar toe! En ik hoop dit jaar eens te kunnen langskomen !
    Groeten,
    Leen, WoonDroom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie een fantastisch en succesvol 2014 toe!!

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie ook een goed Nieuw Jaar en we komen zeker in dit jaar nog weer langs ,we wonen ten slotte in de buurt dus
    af en toe heerlijk even neuzen bij jullie ,
    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia