woensdag 4 december 2013

The day’s before Christmas…

 

 

 

De decembermaand is niet alleen de maand van donkere en koude dagen, 

maar is ook de feestmaand van het jaar.

En er word extra aandacht besteed aan de gezelligheid in huis.

Dat kan voor iedereen anders zijn, de een viert het wat uitbundiger dan de ander,

maar sfeervol willen we het in deze maand allemaal wel hebben.

Langzaamaan zie je overal de lichtjes van de kerstbomen verschijnen,

en is er ook meer kaarslicht in de huizen.

 

S&S 008

 

Weet jij nog niet hoe je je huis gaat versieren?

 

Wellicht kun je dan op 11,12,18 en 19 December inspiratie op komen doen bij ons.

De winkel word extra feestelijk gedecoreerd in het teken van de naderende kerst.

Er zijn niet alleen prachtige kransen, maar er worden ook mooie kerstboeketten gemaakt.

 

Aankomende week is er ook weer een nieuwe voorraad accessoires van Hoffz in de winkel.

Je kunt dit alles bekijken onder het genot van een kop koffie/thee of een glas glühwein,

met wat lekkere hapjes.

 

Voor degene die geen boom zetten zijn er natuurlijk ook genoeg alternatieven.

Want wat dacht je van een quirlande.

 

021

 

Leuk om aan de muur te hangen, maar ook leuk om op een kast of tafel te leggen.

En lijkt het je nu leuk om die zelf te maken, maar weet je niet hoe.

Dan heeft Seizoen & Stijl iets leuks, want op

Woensdag 11 en Donderdag 12 December geven ze ‘s avonds een workshop om een quirlande te maken.

Voor verdere informatie en aanmelding kun je contact opnemen met Seizoen & stijl.

Er word ook bij de workshop voor de hapjes en drankjes gezorgd.

 

018

 

Tijdens deze dagen zijn er aangepaste openingstijden,

en is de winkel geopend van 9.00 tot 21.00

 

Je bent van Harte Welkom, en wij helpen je graag op weg naar een sfeervolle kerst.

10 opmerkingen:

  1. Afgelopen weekend zijn wij nog in jullie mooie winkel geweest en werden Jan en ik zijn zo hartelijk ontvangen. Ik wil je nog bedanken voor het advies voor het uitzoeken van de kleur van de stoelen. Ik denk niet dat wij met die feestdagen kunnen komen maar natuurlijk wens ik jullie een hele gezellige maand toe. In het nieuwe jaar komen we zeker weer langs.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n workshop guirlandes maken!
    Ennne...wat zouden we zijn zonder al die mooie winkels......naast alle goeds met familie en vrienden en warmte thuis en noem maar op....ben ik vooral dol op mooie winkels in de decembermaand..;-))
    Jammer dat ik niet om de hoek woon, anders kwam ik zeker langs!
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "weeral" héél héél blij dak ik via het blog kan meegenieten….
    zo mooi !!!!
    lieve groeten fijne dag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anneke,

    wij wensen jou en Jan ook hele fijne dagen, en we zien jullie graag weer in het nieuwe jaar!!
    We weten zeker dat de stoelen prachtig zullen staan bij jullie.

    Groeten Team Seizoen & Stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zitten er aan te denken op korte termijn eens langs te komen maar het is zeker twee uur rijden voor ons.. Als we tijd en geld vinden dan komen we langs!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat het maar gauw kerst zijn...kan ik eindelijk mijn kado uit pakken wat Rein heeft gekocht bij jullie voor mij !!!...;-)))..yes !!..we komen zeker weer langs maar niet meer voor de kerst hoor.....druk druk...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al ben ik niet zo van de overdadige kerstdecoratie, het begint toch een beetje te kriebelen ;-)
    Ik kom snel inspiratie opdoen, vooral die mooie kransen bekijken, daar ben ik gek op!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer prachtig uit!!
    Lieve groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi allemaal weer!.... en kransen zijn toch wel mijn favoriet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zo benieuwd a.s donderdag ;-))
    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia