woensdag 11 december 2013

Voor iedereen een passend boeket…

 

 

 

Zijn jullie nog op zoek naar iets leuks om met de kerst op tafel te zetten,

en wil je graag iets anders dan de gewone kerstbloemen.

Maar weet je ook weer niet precies wat,

dan hebben wij misschien wel het perfecte kerstboeket voor je.

 

051

 

Prachtige boeketten, die helemaal bij de sfeer van Seizoen & Stijl passen.

En dus ook bij jou.

Ze zijn er in verschillende maten,

en ook speciaal te maken voor jou pot of vaas.

 

069

 

Ze zijn er in bruin en wit tinten….

en ook niet onbelangrijk,

als je ze nu koopt, staan ze met de kerst ook nog.

Want ze drogen prachtig in.

 

057

 

Er zijn ook diverse toefjes voor de kerstdagen.

Kom zelf even kijken,

bij Seizoen & Stijl.

Want we hebben The day’s before Christmas.

 

076

 

The day’s before Christmas zijn er nog op,

12 December en 18 en 19 December.

De winkel is dan open van 9.00 tot 21.00

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boeketten.....hier hou ik wel van :-)
    Jammer dat het voor mij niet te doen is om langs te komen :-(
    Fijne avond!

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in de stoere pot!

    Wens je een hele gezellige tijd...

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ...jammer dat jullie winkel zo ver eeg is ...
    Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie boeketten, ik heb ook wat toefjes gemaakt...

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige boeketten, gezellige sfeer…. kijk altijd verlangend uit naar de jullie post !!
    fijne dag nog
    lieve groeten
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en helemaal in combinatie met de stoere potten...

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige boeketten en de houten 'vasen' ook!!

    Helaas is het voor mij niet te doen om langs te komen, ik geniet maar van jullie mooie foto's, hier en op Facebook!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boeketten! Ik zal Fabian eens wat tips geven om mij te verassen haha.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia