woensdag 8 januari 2014

Een nieuwe start…

 

 

 

…..van het jaar 2014.

De kerst met de bijbehorende decoraties zijn weer voorbij,

en de winkel is weer schoon, opgeruimd en gerestyled.

Niet staan alleen de bestaande meubels op een andere plaats,

er zijn ook wat nieuwe meubels bijgekomen.

 

Ik neem jullie even mee om wat te laten zien.

 

S&S post (1)

 

S&S post (2)

 

Veranderingen….

 

S&S post (6)

 

S&S post (3)

 

Nieuw…. zijn de bank en de love seat stoel voor aan de eettafel.

En er komt nog meer binnen, daarover later meer…..

 

S&S post (5)

 

Er zijn overal weer gezellige en sfeervolle hoekjes gecreëerd,

zodat u de sfeer kunt proeven.

 

S&S post (4)

 

En ook al is het nog wel geen voorjaar,

nu de kerstboom het huis uit is wil je toch weer wat anders in huis.

Er zijn weer mooie bloesemtakken

en het intussen bekende voorjaarsstafje… is er ook weer.

 

S&S post (7)

 

Weer volop rede om eens naar Ochten te komen.

Let op, de openingstijden zijn gewijzigd.

 

Maandag: gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag: 9.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 9.00 - 17.00

Op vrijdagavond is er dus geen koopavond meer.

15 opmerkingen:

  1. Ziet er superrr uit allemaal .. prachtige foto's ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad allemaal wee mooi uit. Ik hoop gauw weer een keer langs te komen. Heerlijk snuffelen in jullie winkel.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord : PRACHTIG!!!!!!!!!!
    Dit is genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat mooi allemaal.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie sfeerplaatjes...het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer TOP uit !
    Ik hoop snel weer een x richting mijn geboortedorp te komen om jullie
    winkel en nieuwe spullen weer te bewonderen .
    Lieve groetjes Johanna (Elfies Home )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige dingen vind ik mooi maar niet alles is 100% mijn smaak. Zo'n bontje op de grond, net of er een reuze hamster onder de tafel ligt.
    De salontafel lijkt me wel heel mooi. Heel leuke inspiratiepost Lia.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spullen. Het voorjaarsstafje vind ik ook erg mooi. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor. Ha...ik zie dat mijn stolp wel heel veel op deze lijkt. Leuk met dat potje gecombineerd. Ik kom snel weer eens kijken.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so beautiful...love your blog....greetings to Holland from the USA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig allemaal, een geweldige sfeer!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Kom zeker dit jaar jullie kant op! Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er weer sfeervol uit...ik hou er wel van!!!
    Fijn weekend...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het allemaal prachtig uit!!
    Ik kom zeker nog een keer langs...;-))

    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er weer sfeervol uit, prachtig!!
    We komen snel weer een keer langs :-)

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia