dinsdag 28 januari 2014

Licht in de duisternis….

 

 

 

 

Verlichting is een van de moeilijkste dingen in een inrichting.

Natuurlijk moet verlichting functioneel zijn, maar het decoratieve is zeker net zo belangrijk.

Want het staat of hangt toch in je interieur, en je hebt er iedere dag mee te maken.

 

007

 

Bij Seizoen & Stijl zijn ook heel wat lampen te zien die heel goed passen

bij de stoere en sobere look.

 

002

 

Iedere lamp heeft zo zijn eigen uitstraling.

En dan ligt het er ook nog aan waarvoor die lamp bedoeld is,

Je hebt lampen om boven je tafel te hangen, schemerlampen, staande lampen,

leeslampen, kroonluchters, etc etc….

 

018

 

091

 

foto bloghoofd - kopie

 

In de winkel hebben ze niet alleen heel veel lampen van Hoffz, maar ook van Tierlantijn.

En niet alleen voor binnen, maar ook de buitenlampen zijn hier te bestellen.

 

017

 

Wil je meer weten over verlichting,

kom dan even langs bij

Seizoen & Stijl.

6 opmerkingen:

  1. MOOIE STOERE LAMPEN!
    EERSTE LAMP VIND IK HELEMAAL TOP.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe mij maar een mooie kroonluchter, die op foto 3 bijvoorbeeld. De andere lampen zijn niet zo echt mijn smaak. Hoewel zo'n leeslamp van Tierlantijn vind ik ook heel mooi. Helaas zijn die best duur.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie lampen! Zelf vorig jaar nog zo'n zwarte industriele lamp gekocht bij jullie met een grof touw langs het snoer, zo eentje zou ik er best nog bij willen maar ik denk niet dat jullie er nog 1 hebben......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet zo niet welke dat is Diane, maar dan kun je het beste even naar de winkel bellen.

      Verwijderen
  4. Prachtige lampen zijn dit zeg!
    Fijne dag...Lieve groet Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh mooie lampen hoor. Lampen zijn zo belangrijk in huis! Ik loop er altijd mee te worstelen.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia