donderdag 6 februari 2014

Fris groen……

 

 

 

 

008

 

Dit staat toch super leuk, het ontluikende frisse groen van hyacinten

in een stoere houten bak.

En dan gewoon het potje eraf, zodat je de worteltjes ziet.

 

010

Soms heeft het helemaal niet veel nodig om sfeer te maken.

 

Wil je ook wat groen in huis, kom dan bij ons aan.

Of verras jezelf met een mooi boeket.

En op Zaterdag proef je niet alleen de gezellige sfeer van al het moois in onze winkel,

maar ook de lekkere scones geserveerd met jam en clotted cream.

 

Je bent van Harte welkom.

15 opmerkingen:

  1. Mooi dat contrast! Ik hou er wel van!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer hoor. Zo vind ik ze het leukst. Groetjes, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Das een mooi ideetje dat ik eens ga stelen ;-)

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft prachtig, die bollen, nog net niet in bloei. Al vind ik ze ook mooi als ze vol in bloei staan hoor....
    Jammer toch, dat ik zo ver bij jullie vandaan woon.
    Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi zo..niks meer aan doen...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoud...helemaal mijn ding.
    Gezellig weekend,
    Groet uit Zeeland.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke foto's fleuren deze regenachtige dag toch weer een beetje op! Vind die eerste foto wel heel mooi gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zijn ze erg leuk.....weer eens wat anders....
    Fijn weekend en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om de wortels te laten zien!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat simpel en prachtig. Zou haal je meteen het voorjaar in huis.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia