woensdag 12 februari 2014

Voor mijn Valentijn…..

 

 

 

 

Aanstaande Vrijdag is het weer Valentijnsdag,

de dag dat je anoniem aan iemand de liefde kunt verklaren.

Maar je mag natuurlijk ook gewoon degene waar je van houd

iets leuks geven.

 

011

 

Er is ook genoeg te bedenken.

Maar mocht je nu een boeket willen geven,

dan willen wij je daar graag mee helpen.

 

Speciaal voor Valentijnsdag hebben we ook een hele leuke gepimpte rozen,

zoals hieronder, en een in het klein in een glazen fles.

 

005

 

009

 

Er zijn ook leuke Valentijnsharten.

 

056

 

Uiteraard mag je dit ook gewoon aan jezelf geven.

 

Fijne Valentijnsdag.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig de hartjes...wil ik wel krijgen...;-))
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat het net iets te ver weg is, anders had ik manlief wel even een hint gegeven. Nu krijg ik een paar keer per jaar al onverwacht een boeket bloemen en eigenlijk vind ik dat veel leuker. Maar ik sla niets af hoor, ook vrijdag niet ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig...wat een leuke ideeën en groots om te mogen krijgen.

    Fijne valentijnsdag.

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg! Jammer ik ga niet 'even' naar Ochten, te ver. Leuk zeg dat hart met gipskruid en .....
    Wil je dat verklappen, wat daartussen zit? Zo leuk (je begrijpt allang dat ik het wil naäpen natuurlijk)
    Maar als ik ooit weer in de buurt ben, kom ik zeker kijken èn ook wat kopen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia