woensdag 19 maart 2014

Mooie objecten en kruiden…..

 

 

 

In deze post willen we jullie nog even wat nieuwe items laten zien.

Dit is een kleine greep uit de winkel,

maar er komen straks nog veel meer nieuwe items,

voor binnen en buiten.

 

003

 

Er staat een megagrote schaal op de tafel,

en hier en daar staan mooie objecten in de winkel, zoals…

deze houten pilaren/ornamenten.

 

007

 

Meestal staat er van alles op tafels en kasten,

maar met deze grote houten pilaren/ornamenten op de grond,

heb je echt een mooie eyecatcher in je woning.

 

011

 

Maar ook deze is heel mooi, rond en vierkant samen op een ijzeren voet,

en leuk voor op een tafel of vensterbank.

Zoals je ziet hebben ze hier een mooie oude vijzel gevuld met paaseitjes…,

Want ook dit is Seizoen & Stijl.

 

009

 

Kruiden

 

014

 

Kruiden passen ook heel goed in de sfeer van Seizoen & Stijl.

Want die zijn op allerlei manieren leuk om mee te decoreren.

Gedroogd op een bosje in de keuken,

maar vers zijn ze zeker zo leuk, en lekker om te gebruiken.

 

025  029

032

 

En zoals je ziet zijn de verschillende mandjes van Hoffz

ook heel geschikt om een kruidentuintje in de keuken te maken.

Decoratief en gezond.

 

 

Even wat punten waar ik later op terug kom,

maar om alvast te noteren in je agenda.

3 Mei Puur en Anders Fair in Putten

10 Mei Moederdag

12,13 en 14 Juni

Zomer Seizoen Fair bij Seizoen & Stijl

9 opmerkingen:

  1. Helemaal mooi weer...!
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo lia, ik heb je blog gevonden via mijn dochter mirjam, en vindt het heel mooi om te zien. wat heb je mooie foto`s gemaakt, zo sfeervol en kleurrijk
    ik geniet hier van, en ga je ook verders volgen. kijk je ook een keertje bij mij, zou ik leuk vinden. nog een fijne week en groetjes van mij, riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi allemaal ik vind de grote houten schaal erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal weer schitterend uit.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie houten ornamenten, zal mooi staan zeg.
    Ik hou wel van kruiden, zo vers vlakbij mijn keukenraam.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, data staan genoteerd en zal kijken of het uitkomt om te komen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch jammer dat ik zo ver weg woon. Leuke mandjes om de kruiden in te zetten, maar het 'dienblad' met leren handvaten is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia