vrijdag 28 maart 2014

Nieuw en nieuws….

 

 

 

005

 

In deze post geven wij jullie een sneak preview van weer een nieuwe verlenging

van Seizoen & Stijl.

Er word druk gewerkt om de buitenplaats helemaal in stijl te brengen.

Een stijl waar deze stoere gemetselde muur heel mooi bij staat.

 

006

 

Het is nog niet klaar, maar zodra er meer te zien is

laten wij het natuurlijk meteen zien.

 

Die buitenplaats word ook weer helemaal in stijl aangekleed.

Want we willen het buiten toch minstens zo sfeervol hebben als binnen.

 

012

 

Dat was het nieuwe, en dan nu het nieuws…

 

Volgende week Zaterdag 5 April om 13.25 op RTL4

Is Seizoen & Stijl te bewonderen in LifestyleXperience Plus.

 

Fijn weekend…

14 opmerkingen:

  1. Dit hoop ik te onthouden, anders kijk ik het terug op RTL gemist. Ik ben benieuwd hoe de binnenplaats eruit komt te zien!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de datum meteen genoteerd hoor. En ik ben zeer benieuwd hoe de buitenplaats gaat worden. Jullie kennende gaat dit heel mooi worden. Ik wens jullie een heel fijn weekend
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die buitenplaats gaat prachtig worden....
    Ik wens je een heerlijk weekend, het wordt prachtig weer,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De binnenplaats gaat vast erg mooi worden!
    Oh wat leuk dat noteer ik gelijk :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n tuinmuur willen wij ook graag.. Dat geeft al die echte stoere sfeer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die oude muur, ben benieuwd hoe het wordt.
    Ik ga zeker kijken naar de uitzending. Leuk hoor op TV komen, en gelijk een mooie reclame voor de zaak.
    Een heel fijn weekend,

    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er nu al veelbelovend uit, k ben benieuwd!!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoer, deze muur! Ik ben benieuwd naar de binnenplaats, die zal wel prachtig worden!

    Normaal gezien zou ik op een zaterdagmiddag rond dat uur er niet aan toekomen om tv te kijken, maar aangezien ik de dag ervoor weer geopereerd word, ben ik mooi in de gelegenheid nutteloos voor de buis te liggen;-)



    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben helemaal benieuwd als jullie buitenplaats helemaal af is. Het zal denk ik prachtig zijn.
    5 april staat genoteerd.

    Fijn weekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zo'n stoere muur, wat een sfeertje zal dat geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige muur, ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga de uitzending opnemen! Heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo hé.... Dat is leuk nieuws!!! Wordt direct afgestraft als je even wat minder online bent...;-)) wat een mooie muur, dat gaat straks heel sfeervol worden!
    Ik hoop zaterdag te kijken!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia