vrijdag 7 maart 2014

Plaid…..

 

 

 

Zoals jullie in een vorige post konden lezen, hebben we diverse mooie plaids van House in Style,

Maar dit mooie mohair plaid van Hoffz is zeker ook een aanwinst in je woning,

en dat willen we toch ook even laten zien.

Het is een prachtig plaid, en voor degene die in de zomer van een frisse look houden,

zijn er ook mooie lichte kleuren.

 

091

 

Een plaid is ook in de zomer heerlijk om in huis te hebben,

voor als de dagen wat fris zijn.

Want in Nederland wil de temperatuur nogal eens schommelen.

 

099

 

Er komen de komende tijd nog leuke dingen voorbij,

dus blijf ons volgen.

Of beter, kom af en toe eens bij ons kijken.

De koffie staat klaar.

 

092

 

Fijn weekend…

 

Rectificatie; had per abuis angora geschreven, en dat moest dus mohair zijn.

15 opmerkingen:

  1. Een mooi plaid is een aanwinst voor je huis. Hier liggen er vier en ze worden dagelijks gebruikt. Ze zijn dus niet alleen sfeervol, maar ook praktisch.

    Deze plaids van Hoffz zijn ook mooi!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laids zijn prachtige en inderdaad een aanwinst in je huis!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op plaids in huis en er ze worden ook veel gebruikt door mijn mensen en hondenkinderen haha. Deze plaids vind ik prachtig.. maar hebben jullie wel eens gezien hoe een angorakonijn geplukt wordt?
    Omdat ik tegen dierenleed ben zou ik deze plaids dus echt niet in huis willen hebben.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door jou reactie werd me opeens duidelijk dat ik een fout heb gemaakt.
      Angora moest mohair zijn.

      Groetjes Lia

      Verwijderen
  4. Ik heb ze pas nog van dichtbij gevoeld en gezien en vind ze prachtig.....
    Een plaid vind ik naast functioneel ook nog eens heel decoratief staan....
    Fijn weekend en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaid, lekker zacht ook! Heerlijk. Ik gebruik ook diverse plaids in huis, niet alleen qua aankleding maar vooral ook om lekker onder te kruipen als het wat fris is in huis. Deze van Hoffz is een erg mooi exemplaar.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn plaid gebruik ik ook regelmatig. En natuurlijk mooi om te decoreren. Ze zijn prachtig. Ik wens jullie een fijn weekend.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze prachtig! Zacht en ook sober..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig plaid en ik zie in veel mooie kleuren. Erg mooi!!

    Fijn weekend voor jullie!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige plaid, zulk mooi materiaal...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ontzettend mooie materialen zo bij elkaar

    fijn weekend sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn wel hele leuke kleurtjes voor de plaids. Hier worden elke avond ook wel een paar gebruikt. De kids en ik liggen er graag onder.
    Maar ik heb niet van die mooie. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind ze ook prachtig, maar net als bovenstaande lezeres komt er bij mij geen mohair meer in huis. Na het zien van de vreselijke filmpjes waarbij de konijnen schreeuwend levend worden geplukt voor ons comfort, heb ik besloten zover mogelijk van dit soort praktijken af te staan. Gelukkig zijn er ook goede, zachte alternatieven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke mooi ,wat is de prijs van dit plaid ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het zo niet weten, dan moet je even de winkel bellen.

      Verwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia