donderdag 24 april 2014

Nieuwe items….

 

 

 

Hout is een natuurlijk materiaal wat niet alleen prachtig is,

maar wat ook mooi aansluit bij datgene waar Seizoen & Stijl voor staat.

Stoer en Sober

 

Er zijn binnen en buiten weer mooie nieuwe items te bewonderen

zoals deze mooie oude houten troggen.

 

S&S (1)

 

Deze houten troggen zijn niet alleen binnen een prachtige decoratie,

maar buiten kun je er ooken heerlijke sfeer mee maken.

 

S&S (2)

 

Vul buiten eens zo’n mooie trog met wat kruidenplantjes….

 

S&S (3)

 

Of binnen met wat druivenranken en kransjes.

Nepalese kruiken zijn er ook weer in verschillende soorten en maten.

 

S&S (5)

 

Maar het is niet alleen hout.

Ook liggen er in de winkel wat hoorns en geweien.

 

S&S (4)

 

 

S&S (6)

 

En wat vinden jullie van deze mooie oude varkensladders

die gewoon zo al leuk zijn om ergens neer te zetten.

Maar met een mooie plaid of een toefje erop ook heel mooi is.

En tot slot nog wat oude krukjes.

 

S&S (7)

 

S&S (8)

 

Er is dus best weer een reden om eens naar Ochten te komen.

En anders zien we elkaar misschien wel op 3 Mei op de Puur en Anders fair in Putten.

 

A.s Zaterdag 26 April zijn we gesloten i.v.m Koningsdag.

Wij wensen jullie alvast een heel fijn weekend.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen weer, even genoten!! Misschien wel tot in Putten (is hier vandaan nog te doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooie spullen! Super gaaf! Goed idee om een trog buiten te vullen met plantjes, staat erg mooi!
    Fijne dag zaterdag met koningsdag, hopelijk treffen we mooi weer!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spullen weer... Dit is echt genieten, alleen de plaatjes al...
    Maar ik denk dat je zaterdadg 26 april bedoelt...?
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige spullen en mooie foto's! Er staat trouwens 26 mei bij Koningsdag.....

    groeten Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mirjam en Annet... heb het meteen aangepast.

      Verwijderen
  5. Ja prachtige spullen staan er weer bij jullie. De houten trog vind ik erg mooi. De varkensladder heb ik vorig jaar in putten bij jullie gekocht en ik ben er nog steeds erg blij mee.
    Fijne Koningsdag.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oe die draagbar vind ik echt prachtig, heb er al geregeld om gekeken.. ga toch nog es een keer 1 kopen!

    Die trog buiten met plantjes vind ik prachtig!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hé bah! Ik word er gewoon hebberig van haha. Die troggen zijn mooi stoer en ik vind dat gewei met die hoorns (foto 5 op dat bankje met die potjes) echt he-le-maal geweldig. Mag ik vragen wat die kost?

    Geniet van je weekend!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je reactie op mijn blog Lia!
    Hij is inderdaad erg mooi maar € 80,- is me toch iets te gek... ;)

    Fijn weekend!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tsja, dit zijn plaatje die ik graag zie:)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia