dinsdag 13 mei 2014

Kaarslicht en kandelaren…..

 

 

 

Kaarslicht en kandelaren,

dat zijn twee items die altijd leuk blijven in je interieur.

Het maakt niet uit of het zomer of winter is.

Ze staan bijvoorbeeld ook leuk op een tafel onder een overkapping in je tuin

of op een veranda.

 

089

 

Je kunt dus ieder seizoen genieten van de mooie hoffz items.

Wij hebben weer verschillende kandelaren in onze winkel.

En er zijn door de hele winkel heen

weer aardig wat mooie houten exemplaren te vinden.

 

063

 

Groot of klein, recht of gedraaid, dik of dun…

Voor iedereen is er wel een mooi exemplaar te vinden.

Je hoeft ze ook niet altijd met een kaars te gebruiken,

want ze zijn gewoon ook heel leuk als decoratie in je huis.

 

080

 

Er staat zelfs een mand vol met kleine dikkere.

Maar ook kun je bij ons kaarsen kopen

in mooie sobere kleuren passend bij je kandelaar.

Ook hebben we mooie ijzeren kandelaren in ons assortiment.

 

098 - kopie

 

067

 

En zoals je ziet zijn er ook weer mooie houten fotolijsten.

 

Kom dus heerlijk even woonshoppen bij

Seizoen & Stijl

 

a.s Vrijdag 16 Mei kunt u ook weer sfeer proeven bij Hoffz

tijdens de consumenten dag in het ETC in Culemborg.

Voor info en kaartjes kunt u zich aanmelden op de site van het ETC.

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Lia!
    Ik ben dol op kandelaars, en die van Hoffz zijn idd altijd prachtig!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi kandelaars prachtige sfeerfoto's voor mij een beetje te ver weg maar heerlijk om toch even zo te kunnen genieten van jou mooie foto's .... fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kandelaars zijn altijd mooi. Vooral die van Hoffz. Groetjes, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het moet er nu toch echt een keertje van komen...ik wil zo graag eens kijken maar woon ook niet echt naast de deur hé ;-)
    En het Hoffz gebeuren..ohhhhh daar zou ik graag naar toe willen !!! genieten lijkt me dat maar ja...ook niet op loopafstand,ach wie weet we moeten wat te wensen over houden toch.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom gauw weer eens jullie kant uit. Zie ik nu ook houten tollen in een mand?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia