woensdag 7 mei 2014

Moederdag…..

 

 

 

Moederdag geschenken….

Er is veel te doen over Moederdag, en over allerlei cadeaus

die je haar zou kunnen/willen geven.

 

Wij zijn er eigenlijk van overtuigd dat iedere moeder

de eigengemaakte cadeaus van de kinderen het leukst vind.

 

Daarom laten wij Zaterdag 10 Mei,

de kinderen zelf een boeketje maken voor hun liefste moeder.

 

MoederdagSeizoen&Stijltwee

 

En mocht je nu heel iets anders willen geven of iets kleins erbij,

dan hebben wij ook hierin een aantal leuke dingen.

Zoals bijvoorbeeld deze stenen ovenschalen.

 

083

 

Ze zijn er in heel veel maten en vormen zoals

vierkant, hartvormig, langwerpig.

En in een kleur die niet misstaat in de keuken, maar ook zeker niet op tafel.

Want ze zijn ook heel leuk om te gebruiken voor een salade,

en de kleintjes voor wat noten.

Erbij liggen wat kleine linnen doeken van Hoffz

die weer heel leuk te gebruiken zijn om ergens onder te leggen

of gewoon in de keuken aan een haakje.

 

052

 

Een leuk hart voor de allerliefste moeder….

 

Psst… moeders die het lezen, geef deze tip even door aan de vaders.

Dan zorgt Seizoen & Stijl

voor een leuk cadeau.

 

Alvast een hele fijne Moederdag!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de kinderen zelf een boeketje samen te laten stellen. Dan wordt het echt een persoonlijke bos bloemen. Ik hoop dat er veel moeders door worden verrast.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige schalen, ik heb er al verschillende maten en kleuren van. Schitterend om zo een heerlijk gerecht op tafel te zetten.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat de kinderen een boeketje voor hun moeder kunnen maken.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Balen dat ik nog geen moeder ben hihi. De ovenschalen kom ik binnenkort even bewonderen. Die kunnen hier ook een mooi plekje krijgen :-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, ik vind ook de zelf gemaakte kado het leukst,
    Maar hoeft niet speciaal op Moederdag hoor maar omdat die dag toch gevierd word vind ik het wel leuk om er wat aan te doen ook aan mijn moeder . Fijne week groetjes Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg hoop dat er veel gebruikt van zal worden gemaakt. Helaas iets te ver weg voor ons. ;)

    P.s: Kocht laatst op de fair Puur&Anders bij de kraam Seizoen en stijl zo'n prachtige grote linnen (thee)doek van Hoffz, mooi!

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is nog eens een leuk idee een eigen gemaakt boeketje van je kind....
    Dat er maar veel boeketjes gemaakt mogen worden :-)

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, het zal vast druk worden!
    Die grijze ovenschaal is gaaf! Linnen doeken heb ik in mijn bezit, wel eens gekocht bij jullie, ze blijven echt mooi!
    Jammer dat ik zo een eind weg woon :(
    Succes voor zaterdag!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat ik niet in de buurt woon, had zeker manlief met de kids er op uit gestuurd hihi.. erg origineel zo`n boeketje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia