donderdag 1 mei 2014

Wat nemen we mee…..

 

 

naar Putten.

 

S&S post 25 (2)

 

Onlangs vertelden we al dat we op de fair in Putten staan.

We willen jullie er nog even aan herinneren,

en een beetje vertellen wat je zoal kunt verwachten

op de 4 kramen die we daar gaan inrichten.

Wat dachten jullie van, kruiken, trogs, wijntafeltjes, krukjes, diverse woonaccessoires van Hoffz,

en natuurlijk de kransjes en toefjes.

 

Ben je of woon je dus in de buurt van Putten,

dan is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te komen nemen.

 

Laten we hopen dat het een mooie zonnige en vooral droge dag gaat worden,

en wij zien jullie heel graag verschijnen.

 

Tot Zaterdag

en anders alvast een heel fijn weekend.

7 opmerkingen:

  1. Helaas ben ik verhinderd anders was ik zeker een kijkje komen nemen. Ik wens jullie een gezellige, zonnige maar natuurlijk ook succesvolle dag toe. Maar dat komt vast goed!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vanuit Barneveld goed te doen lijkt me zo....dus denk dat ik wel een kijkje kom nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop inderdaad voor jullie dat het een zonnige (of in ieder geval droge) dag wordt! :) Ik werk in Putten dus kom na mijn werk nog wel even gezellig langs.

    Liefs Marieke - What I love most

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien dat ik ook kom kijken. Anders wens ik jullie heel veel succes zaterdag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk hebben jullie vandaag een fantastische dag gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat jullie een heerlijke succesvolle zaterdag hebben gehad in Putten :-)

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia