zaterdag 24 mei 2014

Zomer Seizoen fair

 

 

 

We hebben weer een aantal leuke dagen voor u gepland.

Die we de Zomer Seizoen Fair noemen.

Hierbij nodigen wij u dus uit op 12,13 of 14 juni

bij Seizoen & Stijl.

 

Knipsel S&S

 

Ik zal u vertellen wat u dan kunt verwachten.

Er staat een kraam met verse en gedroogde kruiden en oliën.

En ook een kraam met mooie tassen,

armbanden en oorbellen, zoals hieronder afgebeeld.

 

055

 

Verder staat Jan Bos er van Hovenierbedrijf de Nieuwe Tuin uit Ochten.

Tijdens deze dagen kunt u een gratis tuinadvies krijgen.

Wilt u daar gebruik van maken?

Brengt u dan een aantal goede duidelijke foto’s van de tuin mee,

liefst met de afmetingen en eventueel een plattegrond.

 

Knipsel Jan Bos

 

Verder is er nog een wijnproeverij, en zijn er kleine versnaperingen

die ter plaatse klaar gemaakt worden op de Barbecue.

Natuurlijk word de winkel extra leuk aangekleed,

en zullen er ook weer voldoende leuke kransjes en toefjes zijn.

 

Kortom we doen ons best om er een aantal leuke dagen van te maken.

En hopen u te verwelkomen op 12, 13 of 14 Juni.

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Maar door de afstand denk ik niet dat ik ga komen. Heb precies die dagen ook de verjaardag van mijn dochter te vieren (dus boodschappen en bakken) en kort daarna ga ik op vakantie. Dit kan ik er helaas niet tussen proppen.
    Was Ochten maar dichterbij.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet echt heel leuk zijn en ik wens jullie allemaal ontzettend veel plezier die dagen...!
    Voor nu een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke fair gaat dat worden! Inspiratie onder het genot van een wijntje....wordt vast een succes!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia