vrijdag 13 juni 2014

De zomer seizoenfair..

 

 

Dit weekend is er de zomer seizoenfair bij Seizoen & Stijl, en ik wil jullie een kleine indruk geven van wat je kunt verwachten.

 

003  004

007  008

Buiten op het terrein staan twee kramen, een met sale artikelen van Hoffz, en een met leuke spullen zoals de kruidenpotjes, bakvormen en nog meer leuke items.

 

011

Verder is er dan nog het gratis tuinadvies van Jan Bos, en tref je er de wijnproeverij aan, en ik kan zeggen dat er echt hele lekkere wijn bij zit. Maar ook kun je eens zien hoe leuk het kan zijn in je tuin om een buitenkeuken te hebben. Je kunt een meubel laten maken waar je eigen bbq mooi in weg gewerkt word. Op de foto hebben ze een Boretti gebruikt, maar dat kan dus met allerlei merken.

 

053

015

017

Als je er dan toch bent, loop je natuurlijk ook een rondje door de winkel. Die weer helemaal in een andere look is gebracht. Alle spullen staan op een andere plaats, zodat je kunt zien dat een bank of eethoek ook op een andere plaats mooi over komt.

En er staan zoals je gewend bent overal weer lekkere hapjes, en deze keer niet alleen koffie en thee maar ook verfrissende drankjes.

 

028

Over de verandering van de winkel kom ik in een volgende post nog op terug.

En lijkt het jullie gezellig om eens te komen kijken, morgen is er nog een dag fair van 09.00 tot 17.00. U bent van harte welkom.

 

Een heel fijn weekend….

9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ziet dat er allemaal mooi en sfeervol uit zeg! Jammer dat het niet in de buurt is en dat onze planning nogal druk is, anders was ik graag even langs gekomen. Mag ik vragen wat die houten borden met vakverdeling op de 5e foto kosten?

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht iets van €32, maar weet het niet helemaal zeker..
      Als je morgen even belt, dan willen ze wel even voor je kijken hoor.
      Ze zijn erg leuk...

      Verwijderen
    2. Oké, in ieder geval bedankt! Zal wel even voor de zekerheid bellen :)

      Liefs Marieke

      Verwijderen
  2. Prachtig Lia, dat wordt vast heel gezellig!
    Ben benieuwd naar de veranderingen in de winkel!

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg sfeervol uit. Helaas kunnen jan en ik niet komen. Maar ik kom zeker gauw weer haar ochtend toe. Succes morgen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kosten die schaal naast die borden op de 5 de foto? Voor nootjes etc.
    Erg gaaf allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die schaal is €32,50 en ze willen hem ook opsturen.

      Verwijderen
  5. Wat prachtig..... zou wel dichter willen wonen :-(
    fijn weekend en succes
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg geslaagde fair met een hoop leuke spullen en lekkere hapjes! Wij zijn weer blij met onze aankopen. Ik zeg voor herhaling vatbaar!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia