zondag 22 juni 2014

Net even anders….

 

 

 

Zoals beloofd laten wij u een klein kijkje nemen in de winkel.

Er is weer geprobeerd om alle mooie meubels en accessoires van Hoffz

op een leuke sfeervolle plaats te zetten.

En het is weer goed gelukt.

 

115

 

Bij binnenkomst staat er nu in plaats van een bank,

een gezellige ronde tafel met verschillende comfortabele stoelen er omheen.

Het keukenbuffet en de grote sidetable hebben hier ook een plaats gekregen.

 

112

 

109

 

De Bo bank heeft een plaats gekregen in de kamer met schouw.

En maakt er o.a. met de Buikkast Paola ook weer een gezellige kamer van.

 

047

 

Verder is de winkel weer mooi aangekleed met mooie groendecoratie

en gezellige hoekjes.

En er zijn nog meer gezellige sfeerhoekjes te bekijken,

waar diverse tafels, kasten, stoelen en banken staan.

 

121  132

099  070

 

De woonkamer van de Wonen landelijke Stijl blijft in dezelfde kamer,

net als het bed- en linnengoed.

Kom zelf eens alles bekijken, en neem even plaats in een van deze gezellige kamers,

en probeer het zitcomfort eens uit tijdens een kop koffie.

 

U bent altijd welkom.

9 opmerkingen:

  1. Ik kom snel langs groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat jullie voor ons zo ver weg zitten anders kwam ik geregeld even langs.
    Het ziet er geweldig uit. Wie weet in de vakantie .....
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.... jammer dat ik zover af woon... ik blijf die buikkast prachtig vinden !
    Liefs
    Kathy
    housebythewaterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi weer allemaal. Zucht...
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo sfeervol weer allemaal. Ik kom snel een keer langs bij jullie in de winkel.

    Willen jullie ook een kijkje nemen op mijn blog? Ik ben namelijk net begonnen! :)

    Liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia