zaterdag 5 juli 2014

Zeg het met bloemen….

 

 

 

Bloemen, je hebt ze in vele soorten.

En het is ook maar net wat je mooi vind,

maar dit mooie zomerboeket is toch een echte eyecatcher op uw tafel.

 

030

 

Door het te combineren met een mooie houten kruik,

word het een boeket wat ook heel mooi staat in een hoffz interieur.

 

028

 

026

 

Het hoeft soms niet veel te zijn,

een klein boeketje maakt al verschil.

En je haalt zo toch een beetje zomer in huis.

 

015

 

039

 

Maar houd je meer van de rustige tinten,

dan staan deze uienbollen ook prachtig in een kruik.

En als je het dan combineert met een mooi licht mohair plaid van Hoffz

over je stoel of bank,

dan haal je toch net even een frisse tint in je huis.

 

Wij hebben verschillende bloemen in de winkel,

en maken graag voor u het juiste boeket.

 

Fijn weekend.

14 opmerkingen:

  1. In zo'n mooie kruik staan de bloemen inderdaad prachtig, zowel de kleurrijke als de sobere.

    Mooie banner, Lia (of valt mij dat een beetje laat op ;-))?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig! En ik ben niet eens zo heel erg van kleur in huis. Maar het boeket is gewoon indrukwekkend. Mijn voorkeur gaat naar de uienbollen uit, maar stiekem komt dat omdat ze in zo'n prachtige kruik staan. ;)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Zowel de bloemen als de uienbollen.
    Hoort toch echt bij de zomer, he?
    Heerlijk om te zien.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was vanmiddag in de winkel en heb nog zitten twijfelen om zo`n boeket mee te nemen, werd er gewoon vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige boeketten. Vooral de eerste vind ik erg mooi. En als ik dan toch mag kiezen met de kruik van de onderste foto. Nog een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig boeket, dat eerste, maar de tweede is ook heel mooi, en de uienbollen staan zo heerlijk ingetogen... super mooi allemaal...
    Ik wens je alvast een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is lekker fleurig! Ik heb zelf ook een boeketje uit eigen tuin in een vaasje gedaan, maar vind die in de houten kan ook wel heel mooi en leuk idee! Groetjes Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig.....echt een zomergevoel krijg ik hierbij!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Echt heel erg mooi! Zo boeket is eigenlijk toch wel erg mooi..

    Liefs Lieke
    Hi monica,

    Dank je wel voor je tips op mijn blog!! Ik reageer inderdaad overal op.. Misschien inderdaad overbodig maar vind het zo leuk als mensen wat plaatsen bij me, hihi! Maar zou me inhouden! ;)

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De aliums zijn echt top.Zou ik zo thuis neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just wonderful and elegant and summer feeling at it's best!
    Have a sunny time
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia