maandag 27 oktober 2014

Nieuw en stoer….

 

 

 

Er zijn weer een aantal nieuwe items in de winkel te bewonderen.

En stuk voor stuk zijn ze stoer te noemen.

 

138

 

Lekker een kop koffie drinken of heerlijk dineren

doe je aan een gezellige grote tafel.

Deze tafel is niet alleen lekker stoer en groot,

maar is ook nog groter te maken.

 

142

 

Ook staan er nu een paar mooie Franse bankjes in de winkel

die je leuk gebruiken kunt als salontafel,

maar ook geweldig staan als zitbank aan de eettafel.

 

132

 

147

 

Deze kandelaar blijft toch ook een topper.

Gewoon lekker stoer en toch zo eenvoudig.

En een kandelaar hoort met dit en het komende seizoen toch in je huis.

 

Volgende week gaan we weer eens een keer de bloemenhoek laten zien.

Want nu we de dagen weer meer binnen door brengen

is een beetje groen ook wel gezellig.

Met een toef, een boeket of een super mooie krans

haal je dat groen naar binnen.

 

In November zijn er natuurlijk ook weer de sfeerdagen

Waarvoor de winkel dan weer een metamorfose ondergaat.

Vandaag zijn we gesloten, maar vanaf morgen bent u weer van harte welkom bij

 

Seizoen & Stijl

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sfeer, deze foto's halen mij over om een keer de lange rit jullie kant op te gaan maken, de spiegel van Hoffz is geweldig, die heb ik pas zelf ook gekocht. Ik ben echt heel nieuwsgierig naar jullie prachtige winkel, Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige spullen, ik zou alles wel willen hebben haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom hier helemaal bij in herfststemming, wat een sfeervolle foto's.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal ... maar foto 2 is echt waaw bij mij !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoere items weer. Vooral dat franse bankje...........Moet toch maar weer eens snel langs komen, en zeker zal ik de sfeerdagen bezoeken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia