dinsdag 4 november 2014

Groendecoratie…..

 

 

 

Je hebt diverse mooie woonaccessoires die je huis opfleuren,

maar een beetje groendecoratie is zeker net zo leuk.

Het mooie van groendecoratie is,

dat het voor iedereen gemaakt kan worden, zoals je het zelf wilt.

 

017

 

Rozenbotteltakken

zijn al mooi als je er een aantal in een stoere pot zet.

Maar ze zeker net zo mooi als ze verwerkt zijn in een boeket of krans.

 

011

 

In deze tijd worden er altijd meer kransen verkocht,

want het past in de wintertijd, en zeker ook met de aankomende kerst.

Ook met kransen is er heel veel mogelijk,

kijk hierboven onder “kransen” om te zien wat er zoal is,

Maar heb je een eigen idee, dan is dat ook mogelijk.

(houd hierbij wel in de gaten dat sommige bloemen/takken niet altijd leverbaar zijn)

En ze zijn ook allemaal te versturen, dus woon je ver weg

dan is dat geen enkel probleem.

En dat geld ook voor de verschillende kleine kransjes en toefjes.

 

028

 

012

 

Dan is er ook nog de bloemenhoek,

heb je snel een boeket nodig, dan staan er altijd een aantal klaar.

Maar wil je iets bijzonders, dan maken we dat graag voor je.

 

Tot slot laat ik jullie vast zien waar de volgende post over gaat.

 

036

Weer een kamer om bij weg te dromen…..

9 opmerkingen:

  1. In net najaar vind ik het ook altijd wel wat hebben om groen in huis te halen. Hier ook enkele rozenbotteltakken in een grespot en een enkele tak op de kast. Geeft een mooie herfstsfeer aan de woonkamer.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig genoten van je plaatjes :-) ...fijne week rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Lia! het wordt toch écht eens tijd om al dit moois met eigen ogen te zien.
    Eens kijken of we het binnenkort eens kunnen combineren. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet zo lang geleden bij jullie geweest met mijn dochter en haar vriend, ik mocht shoppen voor mijn verjaardag.
    Heb het 1 en ander gekocht en ben er superblij mee.
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat je allemaal laat zien. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de krans met rozenbotteltakken super mooi..
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi hoor! Ik heb ook wat rozenbottel takken staan zijn zo sfeervol en geven ook meteen een subtiel beetje kleur in huis!
    Liefs Daniëlle

    ( thofhuisje.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er super uit, prachtig sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat ziet het er allemaal weer prachtig uit, ik wil zo graag een keer jullie kant op komen, daar heb ik wel een autorit voor over!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia