donderdag 13 november 2014

Sfeervolle kamer….

 

 

 

 

De Wonen Landelijke Stijl Woonkamer by Hoffz

stond bij Seizoen & Stijl in een eigen kamer.

Maar nu vind je alles wat daarin stond door de hele winkel heen,

en heeft die kamer een kleine metamorfose gekregen.

 

028

 

036

 

Wij vinden het een plaatje geworden,

en het is weer ingericht met mooie Hoffz meubelen en accessoires.

 

Waarschijnlijk zien jullie wel dat het om de vloer gaat,

die nu mooi aansluit bij het sobere kleurgebruik en de meubels.

 

039

 

035

 

040

 

Ook het voorste kamertje is voorzien van een soortgelijke vloer,

en is weer anders ingericht.

Hier zie je de stoere mand van de woonkamer met mosbollen en amaryllis.

 

019

 

25

 

Wie pas nog bij Seizoen & Stijl is geweest,

heeft vast gezien dat er een stuk van het plafond uitligt.

En aangezien dat ook niet het allermooiste plafond was,

word dit ook aangepakt.

 

Daarom gaan wij a.s Zaterdag een uurtje eerder sluiten.

We zijn dus vanaf 4 uur gesloten.

 

De sfeerdagen op 27, 28 en 29 November,

worden dus nog sfeervoller.

14 opmerkingen:

  1. Leuk zeg die vloer! Helemaal top!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sfeerplaatjes, ik heb genoten!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vloer zag je vroeger nog vaak bij boerderijen op de grond liggen. Waanzinnig vond ik dat altijd! De sfeerkamers zien er weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig weer, ik wil zo graag een keer naar jullie toe, die stenen vloer vind ik helemaal geweldig wat een sfeer!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik eigenlijk mooier dan de woonkamer zoals ie was.. Ik hoop dat we binnenkort weer eens kunnen komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi !!!! Vind het altijd jammer vinden
    dat ik zo veraf woon :-(:-(
    Fijn weekend
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't is zo mooi en ik wil er graag nog een keertje naar toe maar het is even rijden voor ons ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik verheug me erop om hier binnenkort weer te komen sfeer snuiven!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia