woensdag 7 januari 2015

Boom eruit….

 

 

 

Kerst 2014 is weer verleden tijd.

De kerstdecoratie is weer op zolder,

en de huizen krijgen vaak een schoonmaakbeurt.

Maar je wilt toch nog wel wat groen houden.

 

157

 

Groene mosbollen zijn altijd leuk in je huis,

dus waarom niet laten liggen.

Je kunt het natuurlijk ook aanvullen met voorjaarsbollen

in mos gewikkeld, of gewoon zo in een grote houten schaal.

 

150

 

145

 

Had je met de kerst dennentakken in een oude kruik?

Dan kun je die nu wellicht vervangen voor mooie bloesemtakken.

 

143

 

De komende tijd komen er weer nieuwe items van Hoffz binnen,

en wil je daarvan op de hoogte blijven.

Blijf dan dit blog volgen en volg Seizoen & Stijl op facebook.

 

Op Zondag 8 febr heeft Hoffz weer een sfeerdag in het ETC in Culemborg.

Kom daar inspiratie opdoen,

en wellicht zien wij je dan voor al dat moois in onze winkel.

5 opmerkingen:

  1. Wat sfeervol weer :) mooie plaatjes, zo'n schaal staat nog op mn verlanglijstje 😉
    Fijne avond nog.
    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier hou ik de mosbollen lang in stand en uiteindelijk verhuizen ze naar buiten, ook mooi tussen buitenplanten. Wat heb je mooie sfeerbeelden, ik hou je blog goed in de gaten, leuk,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk hou ik de blog in de gaten.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergezellig weer die bolletjes en wat kun je daar toch leuke dingen mee doen. Ik vind de pot met takken echt heel mooi.
    Ik kom weer eens langs als ik in de buurt ben hoor.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg jullie blog al een poosje en was heel benieuwd naar jullie winkel. Afgelopen zaterdag was het dan zover. Na anderhalf uur rijden, was ik dan eindelijk bij Seizoen & Stijl en het was de rit waard!!! Wat een mooie winkel! We hebben genoten van de sfeer. Heerlijk!
    Zou best vaker willen komen, maar helaas is het wat ver. Jammer genoeg hebben we niet zulke winkels in de buurt. Maar goed ook, zei mijn man ;-)
    De spulletjes die ik gekocht heb, hebben thuis een mooi plekje gekregen. Wat kunnen kleine veranderingen toch veel sfeer geven. Genieten hoor!

    Groetjes, Corina





    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia